العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر شارك

لانسر شارك متسوبيشى لانسر

قديم 28-05-2010, 01:43 PM
macgill2000 macgill2000 غير متواجد حالياً

macgill2000 is on a distinguished road
افتراضي رد: ايه رأيكم ورأي الناس فى شكل اللانسر الجديد؟

على فكرة افضل شكل نزلتة شركة ميتسوبيشى لانسر هيا البومة فى الشكل العام للسيارة ودرجة الاتساع من داخل السيارة على فكرة انا ركبيت الباصات والجيتا ولاقيت ان البومة من الداخل اوسع منهم بنسبة ملحوظة
قديم 29-05-2010, 01:42 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

بدون تحيز
انا بحب البومه عن الشارك
وعلى فكرة اعتقد ان فيه شريحه كبيره من الشعب المصرى بيفضل البومه بدليل اننا الدوله الوحيده التى مازالت تصنع البومه
قديم 03-10-2010, 04:46 PM
Grey_Fox Grey_Fox غير متواجد حالياً

Grey_Fox will become famous soon enoughGrey_Fox will become famous soon enough

مش معقول عربيه بنفس الشكل من 2004 اللي هي البومه الناس تقول عليها احسن من الشارك اللي متصنعه بنفس الشركه وبتنتج عالميا مش زي البومه لمصر بس وبرده مش معقول ال 100 سي سي الاقل دول عاملين الفرق الرهيب اللي الناس بتتكلم عليه..ولانسر وكورولا ونيسان لفترات طويله كانو بينزلو عربيات 1300 وكانت ناجحه ومفيش شكوى منها ..من رأي الشارك افخم بكتير جدا جدا من الداخل والخارج من البومه والسيراتو وممكن نقارنها من حيث الشكل بالكروز والسيفيك
قديم 19-10-2010, 06:22 PM
moatazrhm moatazrhm غير متواجد حالياً

moatazrhm will become famous soon enoughmoatazrhm will become famous soon enough

يا جماعة انا عايز اعرف لو عايز اشترى لانسر 2011 - اجيبها منين ؟
قديم 19-10-2010, 06:51 PM
samooh_2003 samooh_2003 غير متواجد حالياً

samooh_2003 is on a distinguished road

بما انك في الكويت هات لانسر شارك 2000 سي سي فول اوبشن بجميع كماليتها حاجة تانية خالص والمفروض انها بتنزل كاملة بشاشة وحاجات مش هاتلاقيها هنا (ده لو في بالك حاجة كويسة من اللانسر ومش هاتفرق معاك لو حبيت تنزلها انها 2000 سي سي) اما لو هاتفرق معاك هات 1500 سي سي شارك كاملة هاتفرق عن هنا بردو وهاتكون ارحم في الجمارك وفيه معلومة صغيرة الشارك مش اضعف من البومة العكس موتور الشارك ال 1500 اقوى لانه 2 كامة ومايفك فابيدي هورس بور اعلى من البومة وكدا بالعكس بيعوض فرق الوزن مع امكانية اعلى من البومة بس مصر بتقتنع بانتشار البضاعة وده بيكون اساس نجاحها طبعا (الناس بتحب مبدا اللي تعرفو احسن من اللي ماتعرفوش على مااعتقد) وكمان في الكويت مش هاتلاقي الفرق بينهم كتير في الثمن على ما اتذكر انو كان 1000 دينار فقط وده طبعا مستحيل تلاقي الفرق ده هنا بما يعادل 20 الف اللي هايكون بين ال 1500 وال 2000