العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 13-07-2011, 07:09 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kodafeen مشاهدة المشاركة

ياباشا انا هنا فى مصر الان منذ اكثر من شهر كاجازه سنويه
حضرتك ممكن تكلمنى او تشرفنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 27-07-2011, 01:38 PM
engmoamen engmoamen غير متواجد حالياً

engmoamen is on a distinguished road

السلام عليكم أ/ سيف
كنت عايز اشتري سيارة مستعملة بصراحة مش عارف أحدد نوع وعايز نصيحتك لأني محتاجها تكون العفشة بتاعتها كويسة وتستحمل مشاوير كتير لأن سكني بعيد كتير عن شغلي وكمان غالبا بيكون عندي شغل بعد الظهر تاني ..
المهم أنا ظروفي حاليا مش في افضل حال.. أقدر أدفع مقدم 7 آلاف وقسط 800 جنيه فالشهر..
بالنسبة للضمانات أنا أعمل في شركة قطاع أعمال ومرتبي حاليا 2100 جنيه ده غير الأجر المتغير (الحافز والمكافأة والأرباح)..
أنا من اسكندرية وبصراحة احتاج أخلص اجراءات السيارة خلال 3 شهور علي الأكثر.. أنا كنت بفكر في 128 بس تكون موديل قريب شوية أو لو عندك اقتراح أفضل ممكن تقولي.. محتاج نصيحتكك بجد ..

عذرا علي الإطالة..
مهندس/ مؤمن
الاسكندرية
قديم 27-07-2011, 06:15 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engmoamen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم أ/ سيف
كنت عايز اشتري سيارة مستعملة بصراحة مش عارف أحدد نوع وعايز نصيحتك لأني محتاجها تكون العفشة بتاعتها كويسة وتستحمل مشاوير كتير لأن سكني بعيد كتير عن شغلي وكمان غالبا بيكون عندي شغل بعد الظهر تاني ..
المهم أنا ظروفي حاليا مش في افضل حال.. أقدر أدفع مقدم 7 آلاف وقسط 800 جنيه فالشهر..
بالنسبة للضمانات أنا أعمل في شركة قطاع أعمال ومرتبي حاليا 2100 جنيه ده غير الأجر المتغير (الحافز والمكافأة والأرباح)..
أنا من اسكندرية وبصراحة احتاج أخلص اجراءات السيارة خلال 3 شهور علي الأكثر.. أنا كنت بفكر في 128 بس تكون موديل قريب شوية أو لو عندك اقتراح أفضل ممكن تقولي.. محتاج نصيحتكك بجد ..

عذرا علي الإطالة..
مهندس/ مؤمن
الاسكندرية
تقسيط المستعمل للمقيمى القاهرة فقط
للاستفسار السريع
09009488
قديم 28-07-2011, 03:14 AM
engmoamen engmoamen غير متواجد حالياً

engmoamen is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

تقسيط المستعمل للمقيمى القاهرة فقط