العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 23-09-2011, 01:43 AM
الصورة الرمزية biomedo
biomedo biomedo غير متواجد حالياً

biomedo has a spectacular aura aboutbiomedo has a spectacular aura about
Smile رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

ياحبى جاااااااامد الذوق اتخلق علشانك ياجميل المهم مش تنسى الكتاوت ياواد ويكون نوع نضيف زى الدوش كدا مثلا والحجات النضيفة دية وبقولك اية صحيح لو انتة مش عاوز تقص فى ضفيرة العربية فى ضفيرة جاهزة بالكتاوت بتعتها بكل حاجة عامل 70 جنية مركبها انا عندى مش بتقص فى ضفيرة العربية الاصلية عشان تعمل شغل على نضيف بقى ومستنين الصور بقى ياحبى بعد التركيب
انا بدور على حاجه زي كده و مش لاقي اجيبها منين دي مينفعش تسال الكهربائي بيجبها منين

ولا ممكن يكون بيعملها هو

التعديل الأخير تم بواسطة biomedo ; 23-09-2011 الساعة 01:51 AM
قديم 27-06-2012, 04:54 AM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

السلام عليكم
معلش يا درجون هتعبك معايا انا معايا بيجو 307 SW مو 2007
المهم انا لو حبيت اعمل ال انت بتقول عليه ده ايه لازم الكتاوت ال انتو بتقولو عليه ده وموضوع ضفيره الكهرباء
ياريت تفهمنى الموضوع ده ولو حبيت اجيب المبات ديه اعمل ايه واركب ايه بالظبط مع العلم انت عارف كهربا البيجو معقده ومبحبش العب فيها خالص كله يبقى من بعيد لبعيد
واسف على الاطاله

قديم 27-06-2012, 08:02 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

الفكرة دي جامدة جداً وجت فى وقتها , خصوصاً أنى لسه بفكر أجيب زينون لكن الحمد لله أنى ماجبتوش ,, ألف شكر لك يا دراجون

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله