العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

موضوع مغلق

قديم 22-03-2011, 11:24 AM
mshrief mshrief غير متواجد حالياً

mshrief will become famous soon enough
افتراضي رد: ورشة بالمعادى لتعديل واصلاح فوانيس السيارات بمنتهى الاحتراف ورخيصة ايضا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshrief مشاهدة المشاركة

الاسعار حسب الطلب واعتقد ان الاسعار بتاعتة رخيصة جدا لان اللى بيعملة مش بيكلفة غير ثمن الخامات والمصنعية لانها ورشة تصنيع
وعلى فكرة اى فانوس مكسور وغالى لاى سيارة مهما كان نوعها ممكن يعمل لها مرمة اصلاح وتنظيف بمواد كميائية معينة وتلميع من الداخل والخارج تبص تلاقى الفانوس المكسور بتاع حتى العربيات اللى الفوانيس الاصلية غالية جدا زى المرسيدس وال بى ام رجعت فبركية اصلى ومش باين فيها اى اصلاح والموضوع دة حصل معايا شخصيا رجعلى الفانوس فابريكة
يعنى الاسعار انت عاوز تعمل اية وانا اسأله واقولك وهى تنقسم الى :
1- عمل تعديل فى الفانوس
2- اصلاح فانوس مكسور وعمل مرمة له وتنظيفة وتلميعه
3- تنظيف الفانوس وتلميعة فقط ودة ب 20 جنية
4- عمل تعديل فى العدادت وتركيب الوان ولمبات مضيئة اضافية وتعديل الشكل
5- شراء فانوس معدل ودة حسب نوع الفانوس والعربية على العموم اللى عاوز يتصل ويجى بنفسة ويعرف كل حاجة ويتفرج بنفسة
يا جماعة انسوا موضوع ال20 جنية دة لان ماحدش دلوقتى بيعمل حاجة ب 20 جنية الاسعار لكل واحد حسب الشغل اللى حايعملة وكل فانوس مختلف عن التانى وكمان الخامات زادت جامد يعنى الاسعار من الاخر لما تروحوا له ويشوف حالة الفانوس وهو اللى يقيم السعر
قديم 24-03-2011, 02:05 PM
ahmed.counselor ahmed.counselor غير متواجد حالياً

ahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura about
افتراضي رد: ورشة بالمعادى لتعديل واصلاح فوانيس السيارات بمنتهى الاحتراف ورخيصة ايضا

تعديل عدادات الشاهين مو 1995 يتكلف كام ولو فيه عنده حاجة جاهزة وياخد القديم وادفع الفرق
قديم 27-03-2011, 11:48 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

طب لو اسبرانزا 516 عايز اعمل تعديل للفوانيس ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 29-03-2011, 12:18 PM
ramy-gouda ramy-gouda غير متواجد حالياً
من انا؟: Eng.Ramy
التخصص العملى: Training
هواياتي: Cars

ramy-gouda is on a distinguished road
عاجل رد: ورشة بالمعادى لتعديل واصلاح فوانيس السيارات بمنتهى الاحتراف ورخيصة ايضا

السلام عليكم
لو سمحت انا معايا بيجو 504
ياريت لو تسالى ممكن يعدل الفوانيس بتاعتها قدام وورا رينجت انا اعتقد انه عامل فانوس لعربيه بيجو وموجود فى الصور بس مش متاكد ياريت هيكلف كام وهياخد وقت قد ايه ؟ ولو هوة معدل على فوانيس او عنده جاهزة ياريت اشوفها
وشكرا
قديم 31-03-2011, 03:16 AM
ggaamm ggaamm غير متواجد حالياً

ggaamm has a spectacular aura aboutggaamm has a spectacular aura about

والله ياباشا بتصل بحضرك مش بترد (

ممكن بس اعرف وشاش خلفى لمازدا 323 يعمل فى كام
وهل ليه أصلاً ولا لا؟؟
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
فوانيس السيارات, تعديل سيارات