العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 16-11-2009, 11:47 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا و الجنوط و هواك :) (حازم خضر)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

مبروك على الارض يا حزوووووووووم ptmnlo123per154

بسم الله ماشاء الله الجنوط شكلها جميل ونطقت العربية جامد والجود يير حلو والكاوتش الماليزى عامة حلو وطرى متقلقش منه وشد حيلك وظبط باقى العفشة كمان علشان تحس بالفرق وقولنا ايه اخبار المقاس الجديد معاك فى المرونة وفى الثبات كمان
فعلا مبروك علي الارض ptmnlo123per122
انا كنت مستني تعليقك بجد يا ابو نورا علشان عارف انك خبير جنوط و ليك نظره و الحمد لله انهم عجبوك
بالنسبه للثبات انا ما لسه مجربتهاش فوق ال 100 يدوب كنت بجري علشان اشوف الترصيص
ولو فيه اي رجرجه لاني مركبها من غير رينجات و من غير اي حاجه و لسه ما سافرتش بيها
اما بالنسبه للتفاعل فالدركسيون مش تقيل و حاسس ان العربيه فاقت في المطبات اوي ما شاء الله
ولكن جالي احساس ان سحب العربيه بقي اقل حاجه بسيطه مش عارف دا علشان نقلت من 13 الي 14 ولا علشان الكاوتش بقي عريض
لسه لما اطلع علي طريق و اضبط العفشه احاول اشوف احساسي دا صح ولا غلط.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

بسم الله ماشاء الله
مبروك ياحازم وربنا يستر طريقك ان شاء الله
الله يبارك فيك يا صلاح باشا بصراحه هيا جات فجأه معايا كده
و قولت اعرف كل اصحابي معلش بقي اخوك اول مره يشتري جنوط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaXx مشاهدة المشاركة

الف مبروك

ربنا يباركلك فيها و يكفيك شرها ,,,
الله يبارك فيك يا مستر ماكس و ميرسي لذوقك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

الف مبروك عليك يا باشا
الله يبارك فيك يا باشا

حـازم خـضـر

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 17-11-2009 الساعة 04:15 AM
قديم 17-11-2009, 02:29 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

مبرووك يا أ حازم
بسم الله ماشاء الله

شكلهم جميل
قديم 17-11-2009, 03:46 AM
محمد ناشد محمد ناشد غير متواجد حالياً

محمد ناشد has a spectacular aura aboutمحمد ناشد has a spectacular aura aboutمحمد ناشد has a spectacular aura about

ألف ألف مبروك فعلا شكل الجنوط غريب وجديد واهم من كده لايقين على العربية اوي وزي ما بتقول المسامير في مكانها الصح محمله على الريش وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وشر اللصوص وبرافو عليك انك ماركبتش ال 15 لأنه كان حيخللي العربية تدب منك وتكسرلك العفشة بسرعة معلش انا كنت عاوز اسأل حضرتك سؤال بره الموضوع انا كنت بفكر اشتري لانسر نفس موديل عربيتك كده فهل ممكن تعرفني ايه اسعارها وايه رآيك في العربية عامة وشكرا
قديم 17-11-2009, 04:14 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

مبرووك يا أ حازم
بسم الله ماشاء الله

شكلهم جميل
الله يبارك فيك يا كوكي باشا عقبال ما تجيب جنط 17 للسيراتو كده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ناشد مشاهدة المشاركة

ألف ألف مبروك فعلا شكل الجنوط غريب وجديد واهم من كده لايقين على العربية اوي وزي ما بتقول المسامير في مكانها الصح محمله على الريش وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وشر اللصوص وبرافو عليك انك ماركبتش ال 15 لأنه كان حيخللي العربية تدب منك وتكسرلك العفشة بسرعة معلش انا كنت عاوز اسأل حضرتك سؤال بره الموضوع انا كنت بفكر اشتري لانسر نفس موديل عربيتك كده فهل ممكن تعرفني ايه اسعارها وايه رآيك في العربية عامة وشكرا
الله يبارك فيك يا استاذ محمد
انا فعلا و انا بشتري الجنط كانت اكتر حاجه ببص عليها النقطه دي ورغم اني لقيت اشكال احلي من كده بكتير و ارخص بس صيني لكن ما رضتش اجيبها لان الكاوتش و الجنوط مش لعبه دا هيا اللي شايله العربيه كلها
بالنسبه للموديل د من اللانسر فحتلاقي منه من اول 40 الف الي 60 الف جنيه!!!
ابو 40 دا ما يتركبش طبعا و لما تركب عربيه نضيفه من اول 45 الف و حتبقي هاف اوبشن مانيوال
و معاك لحد 50 الف حسب الحاله و الموديل من 98 الي 2000
حتوصل لل 55 حتركب بيهم الجامبو و دي كامله فتحه سقف و جنوط و اتوماتيك
اعلي من كده حتلاقي الميراج و دي بتبقي 1500 و فيها abs و اير باج و كامله اتوماتيك و متباع منها
واحده نضيفه جدا قدامي من كام يوم كانت ب 58 الف جنيه

حـازم خـضـر

قديم 17-11-2009, 07:21 AM
Gamed Gamed غير متواجد حالياً

Gamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud of

Very nice sport tires, congratulations man