العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 17-02-2014, 01:24 AM
الصورة الرمزية medorodi
medorodi medorodi غير متواجد حالياً

medorodi is on a distinguished road
استفسار معايا 20 وعاوز اجيب عربية ابدا بيها

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عندى صقه كبيره من اول مابدئت اعرف المنتدى ده واتابع اخباره فارجوكم ساعدونى على قد ماتقدروا اناامعايا مبلغ حوالى 20وكنت عاوز اجيب حاجه ابدا بيها انا مافهمش حاجه خالص عن العربيات ولسه عاوز اتعلم انا مشوارى حوالى مره فى الاسبوع ومعايا اسرتى طبعا مشوارى حوالى 30 كيلوا وكنت عاوز اعرف اجيب ايه انا ال128 عجبانى جدا شكلها والتعديلات اللى ممكن اعملها فيها بس فى ناس بتحببنى فيها وناس بتكرهنى فيها ومش عارف اعمل ايه ارجوكم ساعدونى : crying::c rying:ومميزاتها وعيوبها فى الاستخدام ولو جبتها ايه اول حاجه اعملها فيها وبعد كده يعنى اجيب ايه اغير ايه يعنى ولوسمحت ماتخزلونيش انا عاوز اعرف اراكم لانى هانزل السوق الاسبوع اللى بعد الجاى

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 02-03-2014 الساعة 10:29 AM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 17-02-2014, 08:53 AM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of
افتراضي رد: لابد من الدخول والافاده بس ضرررررروررررى

ال 128 طبعا اشهر سيارة فى مصر قطع غيارها عند البقال وحلوة كبداية تتعلم عليها لكن حاول تجيب حاجة نظيفة وتكشف عليها كويس خصوصا صدر العربية والحوض والفجاوى وياريت لو مش رشة دواخل وتكون مفيهاش بارومة طبعا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 17-02-2014, 09:33 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

والله عمال افتكر مميزات الـ 128 بس مش لاقى
اللى فاكرة بس عيوبها
فكر فى مازدا 323 يابانى وافضل كتير

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 17-02-2014, 10:50 AM
ahmed oqda ahmed oqda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مش عارف
هواياتي: مفيش حاجه

ahmed oqda will become famous soon enough

لو اسرتك صغيره وبتفكر اشترى 127 والله العظيم اجمل من 128 مليون مره بس عيبها انها صغيره يعتى انت والمدام وطفلين تبقوا مستريحين جدا فيها وادخل على قسم الفيات فى المنتدى وادخل على اى موضوع 128 هتلاقى فيها عيوب لاتعد واشهرها فتح علب الشاسيه
قديم 17-02-2014, 10:37 PM
الصورة الرمزية medorodi
medorodi medorodi غير متواجد حالياً

medorodi is on a distinguished road

طبعا انا شااااااااااااااااكر ليكم بس والله انا بحب شكلها وهاصونا بس مش عارف اجيب ولاا بلااش ال127 ماقدرش انا اسرتى صغيره بس مش قابلين شككلها ولا انا طب ممكن افكر فى ريجاتا مع انها مبهددله صاحبى وواحد صاحبى تانى بيشكر اوى والله فى 128 فيدونى ووحددوا الراى اعمل ايه
:c rying: