العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-11-2010, 11:38 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

تعدى على تيفا تجيبه بالاكراه والا هنيجى بعربيتى واهقعدك فى الشنطة تمسك طفاية الحريق احسن رايحة جاية فى الشنطة مش عارف اعمل لها ايه
حد يجيب لب ويقزقز وهو سايق ؟؟؟؟ انت فى الطريق ؟؟؟؟؟والا فى اللب ؟؟؟؟؟
هههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههه

اعمل ايه طيب هو انا بهلول ماهو ابوه قابض عليه في بورسعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R مشاهدة المشاركة

اللي هيروح المقابلة ياريت يمشي من ميدان لبنان علشان المخالفات بتاعة الدائري .. و بعدين دا هيبقي يوم جمعة بعد الصلاة فهتبقي الدنيا رايقة و الحياة لذيذة حتي لو هنتأخر ربع ساعة

يا بدور احنا نتقابل في مدينة نصر ونطلع من الدائري رقم 2 الجديد اللي بيعدي علي المنيب مفيش عليه ردارات وطريق مختصر جدا هتنزل من هتلاقي نفسك عند نازلة ميدان الرمايه والدنيا فل اوي احسن من وجع دماغ ميدان لبنان
قديم 24-11-2010, 11:40 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

شوفت بقى ان الحبايب خلوك مش مركز خالص انا مسجل نفسى من زمان يابرنجى وهتلاقينى رقم 7 بأسم : باسم محمد وشغلتى على المدفع بروروم ههههههههههه وبعدين عيب عليك دى الوزة عاملة معايا احلى شغل على طريق المطار والتليفون هتلاقية فى القائمة العظيمة اللى عاملها استاذ هشام وشكلك كدة ناوى تعادى الأسبرانزا من اولها وعيب عليك دة احنا حتى تخصص واحد و حذارى اقابلك فى المعركة هههههههههههههه

ملعش بقا يا زعيم العتب علي النظر الواحد كبر في السن ونظره بقا علي قده وبعدين انتا مش عايز غير عم خالد خليفة بالنيسان بتاعته يقلبها علي البنزين بدل الغاز وهيفحتنا انا وانتا هههههههههه
قديم 24-11-2010, 11:49 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

استاذ كريم . لو فى اى حاجه ممكن اقوم بيها ؟ أأمرنى . تحب أعدى عليك ونروح الموعد سوا ؟؟؟
ربنا يخليك يا سيف باشا انا من الاسكندريه

كريم على
قديم 25-11-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

اية يامصطفى لسة ماقنعتش الوالد يلا ياعم حاول واعدى عليك اخدك اية مش عايز اللمة الحلوة دى تبقى موجودة والناس العظام الكبار دى حضرة ومتجيش والله حرام عليك يادرش فكر وراجع تانى ومستنى ردك
ياريت تدعيلى انا كمان يا باسم باشا انى اقنع الوالد اجى لحسن مقفلها عليه اوى بيقولى ازى تسافر لوحدك اولتله معايه معتز و عماد قالى ياسلام انت كده طمنتنى اكتر مفيش سفر و ادينى اهو عمال ازن عليه على شان يوافق

كريم على
قديم 25-11-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

انا عايز ااقول حاجه ياجماعه انا لو مجتش يوم الجمعه هيبقي كورسير السبب لاني المفروض هاجي معاها عشان عربيتي هتبقي مع اخويا . وانا ملاحظ ان في اعضاء كتير مأجرين التاكسي بتاع كورسير وهننبسط كلنا ان شاء الله .