العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 17-11-2008, 05:36 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الوصايا السودانيه العشره (منقول من الايميل )

ارتاح بالنهار
لتتمكن من النوم بسهولة في الليل
ptmnlo123per145 عجبتنى قوى دى ........
موضوع مضحك يا احمد . . . شكرا ليك

I'M BaD UseR

قديم 20-11-2008, 02:08 AM
الصورة الرمزية taha_elgazzar
taha_elgazzar taha_elgazzar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس ميكانيكا
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا
هواياتي: لعب كرة القدم

taha_elgazzar will become famous soon enoughtaha_elgazzar will become famous soon enough
افتراضي رد: كل واحد يدخل و يقول نكتة

بخيل واقف فى البلكونة.....ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا .... قاله :
يابن الكلب بابا واحدة كفاية.

مرة واحد بيحلم بماتشات كتاكيت..... راح للدكتور..
الدكتور قالو هاديلك حقنة دلوقتى ... ومش هتحلم بيهم تانى خالص...
قال للدكتور خاليها بكرة يادكتور علشان النهاردة ماتش النهائى........

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
إذا كانت الدنيا بحر من الهموم********فسر فيها بقارب من الصبر

ptmnlo123per1120
قديم 27-11-2008, 06:58 AM
الصورة الرمزية giantmh
giantmh giantmh غير متواجد حالياً
من انا؟: blue giant
التخصص العملى: طبيب بشري
هواياتي: البولينج

giantmh will become famous soon enough

موضوع حلو جدا صراحه
في مره اتنين محششين اتقلبو في العربيه جاه اللي جنب السواق بيقول للسايق يخرب بيتك العربيه اتقلبت فينا
نعمل ايه
قلو ايه يا عم احنا بدينا نتسطل
قديم 27-11-2008, 07:14 AM
الصورة الرمزية giantmh
giantmh giantmh غير متواجد حالياً
من انا؟: blue giant
التخصص العملى: طبيب بشري
هواياتي: البولينج

giantmh will become famous soon enough
افتراضي رد: مقلب جامد جدا ( اوعى مراتك تعملو فيك )

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
no comment
قديم 27-11-2008, 10:55 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

بياع جرايد ابوه مات مشى فى الجنازة يقول اقرا الفاتحة

مرة اتنين مساطيل قاعدين في الاستاد واحد بيقول للتانى.. تلف الاستاد دة فى قد اية رد عليه .... في سجارتين

واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى !!!!

واحد دمياطى بيغرق ..... منوفى ماشى على الشط .. الدمياطى انقذنى ... المنوفى قاله هات جنيه ....الدمياطى بببببريززةااااا

بيقولك ولد صغير كل يوم يعدي على البقال يقوله عندك شيبسي يقوله البقال ايوه يقوله طيب اديني كيس لايز....اليوم اللي بعده يقوله عندك هوهوز يقوله ايوا عندي الولد يقوله طيب اديني اتنين توينكيز....و كل يوم بالشكل ده. البقال اشتكى لأبو الولد الصغير و حكاله فالاب انفعل جدا و قال للبقال: عند ك عصايه؟ قاله: ايوا الاب قاله : اديله بالألم

مرة ابو العربى ركب مركبه فقامت عليه موجه راح مطلع المطوه قال له بلآش انت يا بحرّّّّّّّّ‌‌‌‌‌

مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة

أبو العريى قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا فقال له شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوب ساعتين بالبيجو

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى مصر بكره قاله : و ايه يعنى علىِِ الطلاق الاهلى يغلبه

مره أبو العربى ماشى فى الشارع قابل أبو محمد بيقول له هوا أبوك بيتآلط علينا ليه قال له ليه ياعم... قال له من ساعة مامات محدش عاد بيشوفه

ابو العربى قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح يابو العربى انا قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

سواق ميكروباص راح يحلق شعره......الحلاق بيساله عايز تحلق شعرك ايه؟؟؟؟؟ قاله!!اى حته على جنب

واحد فلاح أشترى تلفزيون جديد أول ما شغله طلعله عالم الحيوان قال لأبنه روح يا ولا شيل الأريال من الزريبة

سبع بلدياتنا عملوا عصابه.... سموها الشجعان الثلاثه

السعودية إ تبرعت للصومال بشحنة أدويه ، فرجعتلها تانى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ لانها كلها بعد الاكل

في واحد دلوووع اوي اتجوز وحده دلوعه اوي خلفو ولد سموه ياااااااااااااااااااااااا اي

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

في واحد مسطول سالوه ايه رايك في الزواج المبكر ؟ قال لهم .... يعنى حوالي الساعة كام ؟؟

اتنين مساطيل راكبين سيارة صدمواواحد..فالسائق بيقول للى جنبة:انزل شوفو..مات ولا لسة..؟؟ نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه..شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

واحد مسطووووووول أتصل على الإذاعة : أحب ان أهدي الأغنية الجاية للخطيبة الغالية بمناسبة المولود الجديد

سوداني اتجوز سودانيه خلفه صبي اشقر وعيونه خضر سمه مستحيل

مره مهندس خارج من بيته مراته بتقوله على فين العزم قالها فى اتجاه القوه

اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله: ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ..........الراجل قالوه اشمعنى...قاله: اصل انا بطلت

فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ...... جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .........فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى علطول

واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له:انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟

فشار بيقول لواحد .. انا من شهر أخدت الفلوكه وطلعت على قبرص أشتري تلاجه.... وانا راجع نسيت أشيل الهلب ... رحت جايب قبرص معاي

منقولين ،،،

حتي النكت بقت منقوله ،،،،

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا