العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 18-06-2011, 03:21 PM
sherif fersh sherif fersh غير متواجد حالياً

sherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDO-SPICY مشاهدة المشاركة

ممكن اسالك سؤال واحد
لو كنت حضرتك نزلت من بيتكوا علشان تشارك فى الثوره
او حتى كنت من المتابعين لها عن طريق خطوات الاعلام وانت متحمس لها

فهل نزولك من بيتكم ولا حتى حماسك وانت بتتفرج على التليفزيون كان بسبب خالد سعيد ؟؟؟؟

انا اسف

واسف كمان انى اقول ان لو اخويا كان بيتعاطى الحاجات دى فانا لا يشرفنى انى اقول عليه انه اخويا

قديم 18-06-2011, 03:36 PM
black_cres black_cres غير متواجد حالياً

black_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

حضرتك كدا بنخرج عن اصل الموضوع من مناقشة هل يصلح لان يكون واجهه للثورة المصرية ام لا
الي موضوع اخر اعتقد انه لايفيد او يضر بالموضوع اصلا

وبالتالي اسمحلي مش هقدر اتناقش معاك في الموضوع ده
فعلا احنا كدا هنخرج عن أصل الموضوع وانا اسف على دا
بس برضه انا سألت حضرتك مين اللي قال انه خالد سعيد هو واجهة الثورة ولا رمزها
خالد سعيد والمرحوم سيد بلال وغيرهم كتير من أسباب الثورة مش من رموزها
رموز الثورة هما شهداءها
أكبر رمز للثورة هو الشعب المصري اللي نزل الميادين بدون ما يخاف
قديم 18-06-2011, 03:40 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_cres مشاهدة المشاركة

فعلا احنا كدا هنخرج عن أصل الموضوع وانا اسف على دا
بس برضه انا سألت حضرتك مين اللي قال انه خالد سعيد هو واجهة الثورة ولا رمزها
خالد سعيد والمرحوم سيد بلال وغيرهم كتير من أسباب الثورة مش من رموزها
رموز الثورة هما شهداءها
أكبر رمز للثورة هو الشعب المصري اللي نزل الميادين بدون ما يخاف
وكدا حضرتك نكون وصلنا لنقطة اتفاق انا بس كنت برد علي الجماعه بتوع كلنا خالد سعيد

والحمد لله انك فهمت المغزي من كلامي ان الشعب المصري هو سبب الثورة وهو وجه الثورة
قديم 19-06-2011, 03:45 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

قديم 19-06-2011, 07:12 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

انا مش عارف الجدال ده علي ايه ؟
خالد سعيد سواء كان شخص كويس او سئ هو الان بين ايدي الرحمن و لا يجوز ان احنا نجيب سيرته باي كلام سئ بالنسبه للي حصله افراد الداخليه ملهمش الحق بالتعامل كده مع اي حد اي كان مين او عمل ايه و الثوره دي اتعملت مش عشان خاطر خالد سعيد لا عشان خاطر القضاء علي الفساد و محاسبه المفسدين من اول الرئيس السابق مبارك لحد اصغر حرامي فيهم و شكرا

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info