العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-05-2011, 06:37 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman hassan مشاهدة المشاركة

استاذى الفاضل / الاستاذ سيف

حضرتك ماردتيش عليا بخصوص سيارة فيات 128 مستعملة تقسيط بدون مقدم ، القسط يكون فى حدود 500جم وفى نهاية السنة هاخلص ثمنها لوفى امكانية رجاء الاتصال على تليفون 0168923663 أو ايمييل ayman-hk@hotmail.com
لو قرات فى المشاركات شوية كنت هتعرف ان مفيش عربية من غير مقدم
كمان تقسيط المستعمل يبداء من موديل 94
للاستفسار السريع
09009488
قديم 23-05-2011, 09:49 PM
khalid fathy khalid fathy غير متواجد حالياً

khalid fathy is on a distinguished road

فين الرد يا استاذ سيف
قديم 23-05-2011, 09:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalid fathy مشاهدة المشاركة

عاوز فيرنا 2011 كاملة معايا 40000 والقسط على 5 سنوات
عاوز تقسيط مباشر والفائدة بتكون كام
بس مافيش ضمنات غير معاش 850 ينفع
وده رقمى 0140920560

على فكرة انا كلمتك وحضرتك مردتش
يريت تشرفنى فى المكتب ونبداء الاجرائات بس يريت اعرف حضرتك مقيم فى القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
قديم 24-05-2011, 03:33 AM
ام سيف الدين ام سيف الدين غير متواجد حالياً

ام سيف الدين will become famous soon enough

السلام عليكم بقول لحضرتك انا عايزة اشترى
سيارة مستعملة بس تكون موديل مش قديم او كسر زيروصغيرة بيكانتو او شيفروليه سبارك انا معايا 30000ج وممكن قسط فى حدود 500ج وانا بشتغل فى الحكومة
جزاك الله خيرا

التعديل الأخير تم بواسطة ام سيف الدين ; 24-05-2011 الساعة 03:50 AM
قديم 24-05-2011, 12:50 PM
رسام هندسى رسام هندسى غير متواجد حالياً

رسام هندسى is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته: الاخ الفاضل سيف
ارجو من حضرتك خدمتى فى هذا الامر فانا متابع من زمان مجهودات حضرتك واهتمامك بالناس ربنا يجازيك بالخير انا ارغب فى شراء سيارة فولكس فاجن بولو موديل 98 على سبيل المثال ومعى مقدم 10 الاف وعلى استطاعة لدفع قسط شهرى 1000 وانا اعمل بشركة هندسية بوسط البلد ولى مفردات مرتب ب3000 وانا ارغب فى تقسيط مباشر بدون اى اجراءات بنكية او تمويلية وعلى استعداد لكافة الضمانات الاخرى القانونية ولا يشترط هذه النوعية بالضبط او الموديل وانما انا ذكرتها للافضلية فى حدود معرفتى ولتحديد مستوى السعر الذى استطيعه ولو كان هناك سيارة اخرى اوتوماتيك فى حدود نفس السعر يبقى يا ريت والله المستعان ارجو من حضرتك افادتى فى هذا الامر وجزاك الله خيرا - رقم الموبايل 0119891702

اسف بداية على تكرار الطلب ولكنى حاولت ازالة المشاركة السابقة ولم استطع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته: الاخ الفاضل سيف
ارجو من حضرتك خدمتى فى هذا الامر فانا متابع من زمان مجهودات حضرتك واهتمامك بالناس ربنا يجازيك بالخير انا ارغب فى شراء سيارةكيا برايد مو2002اوشاهين مو2003-دوجان مو2000-فيات تيمبرا مو97-هيونداى إلنترا مو97-أكسنت (1500) مو98-كيا سيفيا مو96-أكسنت (1300) مو98-على سبيل المثال ومعى مقدم 10 الاف وعلى استطاعة لدفع قسط شهرى 1000 وانا اعمل بشركة هندسية بوسط البلد ولى مفردات مرتب ب3000 وانا ارغب فى تقسيط مباشر بدون اى اجراءات بنكية او تمويلية وعلى استعداد لكافة الضمانات الاخرى القانونية ولو كان هناك سيارة اخرى اوتوماتيك عائلية فى حدود نفس السعر يبقى يا ريت والله المستعان ارجو من حضرتك افادتى فى هذا الامر وجزاك الله خيرا - رقم الموبايل0119891702

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 29-05-2011 الساعة 10:00 PM