العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 29-02-2012, 02:41 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بيكانتوأتوس مشاهدة المشاركة

بضمان مرتبي صافي 5000
واعمل بجهة حكومية
وأقيم بالقاهرة
ممكن حضرتك تكلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 03:10 PM
ayman hassan ayman hassan غير متواجد حالياً

ayman hassan is on a distinguished road

استاذ سيف ازى حضرتك ، انا بس عاوز اقول تنويه اوملحوظة بس ياريت حضرتك ماتزعلش ، لما حد بيسأل عن عربية معينة من حيث المقدم والقسط هيكون كام احنى بنكون عايزين نعرف الاجابة بالتفصيل على المنتدى ، حضرتك بتكتفى انك تكتب رقم التليفون فقط وده مش كفاية لازم حضرتك تقول الاجابة بالتفصيل علشان الكل يعرفها لان ممكن تكون حالة الاخ اللى بيسأل زى حالتى فاعرف الاجابة ، اواشوف بديل اخر ... هذا من ناحية
من ناحية اخرى ، حضرتك بتقول ان مافيش تقسيط لموديلات السبعينات والثمانينات ؟ انا كدة فهمت ان حضرتك ممكن تتعامل نقدا فى مثل هذه الامور ارجو التوضيح .
ثالث حاجة واخيرة عايز اعرف اسعار سيارة فيات 131 ، مازدا 323
وانا اسف على الاطالة ... وشكرا لحضرتك
قديم 01-03-2012, 01:27 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman hassan مشاهدة المشاركة

استاذ سيف ازى حضرتك ، انا بس عاوز اقول تنويه اوملحوظة بس ياريت حضرتك ماتزعلش ، لما حد بيسأل عن عربية معينة من حيث المقدم والقسط هيكون كام احنى بنكون عايزين نعرف الاجابة بالتفصيل على المنتدى ، حضرتك بتكتفى انك تكتب رقم التليفون فقط وده مش كفاية لازم حضرتك تقول الاجابة بالتفصيل علشان الكل يعرفها لان ممكن تكون حالة الاخ اللى بيسأل زى حالتى فاعرف الاجابة ، اواشوف بديل اخر ... هذا من ناحية
من ناحية اخرى ، حضرتك بتقول ان مافيش تقسيط لموديلات السبعينات والثمانينات ؟ انا كدة فهمت ان حضرتك ممكن تتعامل نقدا فى مثل هذه الامور ارجو التوضيح .
ثالث حاجة واخيرة عايز اعرف اسعار سيارة فيات 131 ، مازدا 323
وانا اسف على الاطالة ... وشكرا لحضرتك
عارف انا مش زعلان من سؤالك انما زعلان من شى تانى خالص
زعلان لان حضرتك بتدور على استفسارك بطريقة سهلة جدا ولم تقراء اى مشاركات او موضيع مثبتة فى الاستفسارات عن التقسيط خالص
لان حضرتك لو كنت فعلا قرات كنت هتجد رد دائما ما اقولة عمر فى 2 حالة زى بعضها فى التقسيط نهائيا
لان اختلاف الضمنات من شخص الى اخر
كمان لو كنت قرات شوية عمرك مهتجد 2 حالة فى المنتدى ضمناتهم زى بعض وظروفهم واحدة
كمان لو عايز تعرف اسعار العربيات كنت هتجد فى قسم البيع موضوع كبير جدا لشخص محترم جدا اسمة الدكتور تامر فية جميع الاسعار
مش قولت لك انت لسة مقراتش فى المنتدى كويس
منتظر مشاركاتك ومقترحاتك وارائك
قديم 02-03-2012, 06:09 AM
lordlato lordlato غير متواجد حالياً

lordlato is on a distinguished road

السلام عليكم يا أستاذ سيف

معايا 10000 جنيه لو عايز اقسط اسبيرانزا a113 على خمس سنين تقسيط إسلامى القسط يبقى كام و الفائدة اد إيه و لو على 7 سنين القسط يبقى كام ؟ و لو المقدم زاد ل 15000 القسط كام ؟
و لو مقدم 15000 جنيه و عايز اقسط رينو لوجان اوتوماتيك ب 79000 جنيه تقسيط إسلامى على 7 سنين القسط يبقى كام و الفائدة اد إيه ؟؟

انا اعمل بالقطاع الخاص و مرتبى 2300 جنيه و الوالد و الوالدة على المعاش فهل يصلح المعاش كضمان ؟
قديم 02-03-2012, 08:52 PM
mohamed wagdy mohamed wagdy غير متواجد حالياً

mohamed wagdy has a spectacular aura aboutmohamed wagdy has a spectacular aura aboutmohamed wagdy has a spectacular aura about

السلام عليكم يا استاذ سيف
معايا 15000 وكنت عايز فرنا موديل 2007 او 2008 كامله 1600 سى سى وهدفع 1500 قسط شهرى بضمان الوظيفه (قطاع اعمال عام ) او اى ضمانات اخرى
كنت عايز اعرف عدد الاقساط ؟
ملحوظه : انا تصلت كتير بالرقم المختصر وكنت باخد انتظار كتير ومحدش رد