العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 08-12-2011, 12:14 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عزيزى قائد السيارة - احترس انت فى مصر ما بعد الثورة

سائقى الميكروباصات زى اى طائفة من المجتمع .. فيهم الكويس و فيهم الوحش ... هم صحيح اكترهم وحش ... اوى .. بس فيهم ناس كويسة ... و دول عاوزين جرعة مكثفة من الاخلاق الحميدة ... علشان يوصلوا لحالة الصفر ... لانهم دلوقتى تحت الصفر ....
على فكرة ... سائقى الميكروباصات مش بيضايقونى كتير ... الى بشكى منهم دائما ... سائقى التاكسى ... برضوا دول عاوزين نوع تانى من التعامل
انا سعيد ان مش بتعامل مع الاوتوبيسات كتير ... بس فى المقابل انا بتعامل مع التريلات على الدائرى كتير جدا ... سواق تريلا كسرلى مرايتى اليمين و عمال بيقولى ان انا الى كنت برمى عليه .... بالله عليكم .. بقى ينفع حد يرمى على تريلا ؟؟!!!!! و ارمى عليه و انا فى نصف التريلا !!!!! الحمد لله على كل حال .... دول بقى ممكن نربى اولادهم على الاخلاق ... لو عرفنا نخلى اخلاقهم متبقاش اسوء من كدة يبقى احنا انجزنا انجاز شبه خلع مبارك كده
قديم 08-12-2011, 01:34 PM
ehabnbd ehabnbd غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT Support in Private bank

ehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

عمال بيقولى ان انا الى كنت برمى عليه .... بالله عليكم .. بقى ينفع حد يرمى على تريلا ؟؟!!!!! و ارمى عليه و انا فى نصف التريلا !!!!!

لا لا انا كنت شاهد على الموقف دا وانت اللى رميت عليه فعلا

بالامارة انت كنت سايق ( اوتوبيس سياحى فاخر انا عارفة كويس ونفسي يدوس عليهم كلهم واحد واحد )
قديم 08-12-2011, 01:51 PM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

- انا عندى الحل
- انا فعلا ً قررت ابدأ بنفسى
- لكن للاسف حاسس انى الوحيد اللى ماشى صح
- وربنا يقدرنى ان شاء الله واكمل

......................... ......................... ...
***ما ندمت علي شئ ندمي علي يوم***
***غـــــــــربت شمـــــــــــــــــــسه***
نقص فيه اجلـــــــي***ولم يزد فيه عمــلي
قديم 08-12-2011, 02:25 PM

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabnbd مشاهدة المشاركة

لا لا انا كنت شاهد على الموقف دا وانت اللى رميت عليه فعلا

بالامارة انت كنت سايق ( اوتوبيس سياحى فاخر انا عارفة كويس ونفسي يدوس عليهم كلهم واحد واحد )

والله لو كنت سايق اوتوبيس نصر قديم .. مش حينفع اكسر عليه
قديم 08-12-2011, 02:26 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

- انا عندى الحل
- انا فعلا ً قررت ابدأ بنفسى
- لكن للاسف حاسس انى الوحيد اللى ماشى صح
- وربنا يقدرنى ان شاء الله واكمل
احب اقولك .... لست وحدك ... احنا معاك يا ريس