العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Excel - اكسيل

قديم 06-03-2014, 02:40 PM
الصورة الرمزية zamanan2000
zamanan2000 zamanan2000 غير متواجد حالياً

zamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to all
افتراضي رد: موسوعة اسئلة هيونداى أكسيل ( لو عندك اى سؤال ادخل هنا واسئله وهنجاوب عليك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

بص يا باشا صلى على النبى الاكسيل عربيه عمليه درجه اولى بس مش بتاعت شد وجرى هى عربيه عمليه واقتصاديه وبينها وبين ال 128 فروق شاسعه بس اهم حاجه تكون حالة العربيه كويسه ونصيحه لازم اى عربيه مستعمله تصرف عليها الاول علشان بعد كدا تستريح
وعموما اهم حاجه فى الاكسيل من وجهة نظرى يكون الشاسيه سليم وكله تمام خلاص كله تمام هتلاقى نفسك رايحه انك تصرف لانه مش خسارة فيها لانها هتديك كل اللى انت عاوزه عاوز تسافر مطروح عاوز تسافر فى اى مكان مش هتقول لا
شغال يونيفرسااااال
استاذ سيد صباح الخير

ربنا يبارك فيك على الرد
الحمد لله استلمتها امبارح وكل اللى شافها قالوا دواخل ومكنة زى البرلنت هى فيها شوية شغل بس ميعيبهاش اللى هو تغير ازاز ادام عشان مشروخ و مفتاح الشنطة اللى من جوة عايز يتغير وفبرة كشاف ورا شمال حاجات سهلة
بس فى مشكلة بقى
انا من امبارح عمال ادور على زرار الانتظار مش لاقيه وهتجنن بسببه
بيكون فين يا استاذنا الله يباركلك
قديم 07-03-2014, 01:10 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة هيونداى أكسيل ( لو عندك اى سؤال ادخل هنا واسئله وهنجاوب عليك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

استاذنا سيد اخبارك ايه
زى ما كنت معاك فى موضوع سيارة الشعب 128 باين عليا هبقى معاك هنا كمان
انشاء الله رايح اشوف النهاردة اكسل 1996 كاملة 1500 cc بس التكيف عايز شحن
الراجل بيتكلم فى 32 الف ايه رايك
اللى جايبلى العربية الصراحة واحد ثقة جدا و مجربه كذا مرة كلمته فى العربيات واحجدة ولو فى عيب بيقوله مبيخبيش
كمان كنت عايز اعرف العربية سحبها حلو ولا لا وعفشتها حمل بهدلة ولا لا يعنى هتستحمل طريق بيتنا ( قرب قليوب ) زى ال128 ولا ضعيفة ؟؟
اه نسيت كمان استفسار هتستحمل اسافر بيها مطروح عادى ولا هبقى ماشى مقلق من ناحيتها ؟؟؟
تعبتك استاذنا وطولت عليك
وبنتظا ردك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

استاذ سيد صباح الخير

ربنا يبارك فيك على الرد
الحمد لله استلمتها امبارح وكل اللى شافها قالوا دواخل ومكنة زى البرلنت هى فيها شوية شغل بس ميعيبهاش اللى هو تغير ازاز ادام عشان مشروخ و مفتاح الشنطة اللى من جوة عايز يتغير وفبرة كشاف ورا شمال حاجات سهلة
بس فى مشكلة بقى
انا من امبارح عمال ادور على زرار الانتظار مش لاقيه وهتجنن بسببه
بيكون فين يا استاذنا الله يباركلك
بالنسبه لزرار الانتظار فبيجى مع مفتاح الاشارات و المساحات كلهم مجموعه واحده على بعض مبيتبعش لوحده وده عامل استيراد فى حدود 170-200
ومش موجود اصلا استيراد صعب اوووى تلاقيه
وموجود جديد اصلى ب
420 جنيه

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 10-03-2014, 11:39 AM
الصورة الرمزية zamanan2000
zamanan2000 zamanan2000 غير متواجد حالياً

zamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

بالنسبه لزرار الانتظار فبيجى مع مفتاح الاشارات و المساحات كلهم مجموعه واحده على بعض مبيتبعش لوحده وده عامل استيراد فى حدود 170-200
ومش موجود اصلا استيراد صعب اوووى تلاقيه
وموجود جديد اصلى ب
420 جنيه
ياه ده صعب اوى لا عادى مالوش لزوم بقى دلوقتى بعدين نبقى نشوفه

ربنا يبارك فيك يا استاذنا تاعبينك معاانا
قديم 30-01-2015, 06:42 PM
سالم على سالم على غير متواجد حالياً

سالم على is on a distinguished road

السلام عليكم سوال هل وش السلندر بتاع ماتور 1300 ينفع للماتور 1500 انا عربيتى هونداى اكسل 1500 cc
قديم 06-02-2015, 07:15 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم على مشاهدة المشاركة

السلام عليكم سوال هل وش السلندر بتاع ماتور 1300 ينفع للماتور 1500 انا عربيتى هونداى اكسل 1500 cc
لا يجوز :D

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام