العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 17-09-2009, 03:21 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أسعار كل العربيات في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedaly مشاهدة المشاركة

ربنا يخليكو انا عاوز اجيب عربية اكسبلوجن الصينى بس انا مش موظف انا عندى مصنع لإنتاج الكراس والكشكول ومحتاج غربية ضرورى والعربية دى عجبتنى وسعرها مناسب بس المشكلة انا عاوز اجيبها بالقسط فهل ممكن اجيبها بضمان السجل التجارى والبطاقة الضريبية بس على فكرة هم جداد لأنى لسه عامل المشروع ده جديد فياريت يكون فيه مكان حد يدلنى عليه اجيب منه الغربية دى بس يكون هو مالكها مش عن طريقبنك يعنى يكون على النظام الإسلامى وانا عندى ضمان تانى لو ينفع وهو عقد بيت باسمى من سنة 89 واخد صحة بيع ونفاز ..... ساعدونى ربنا يبارك فيكم

تم إرسال إستقسارك للقائم على القسم التجاري (الأستاذ/ سيف الدين)
وسوف يتابع معك كيفية توفير طلبك بالشكل اللائق وفقا لإشتراطاتك زإشتراطات السوق

قديم 18-09-2009, 12:58 AM
وائل جوده وائل جوده غير متواجد حالياً

وائل جوده is on a distinguished road

لوسحمتوا عاوز اشتري سياره باجيرو تكون موديل 2006او 2007او 2008 مستعمله استعمال ممتاز وتكون كامله فول اوبشن وفتحة سقف عاوز اعرف سعرها كاش في حدود كام
قديم 18-09-2009, 05:52 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

أرجو في حالة طلب أي سياره جديده أو مستعمله الذهاب للقسم التجاري أو التقسيط وطلب مايريده فالموضوع هنا لمعرفة أسعار الزيرو في السوق حاليا وليس لطلبات الشراء أو البيع وسوف يساعدكم الأستاذ/سيف الدين في إيجاد طلبكم على أرض الواقع وتسهيل وتذليل العقبات جميعا إن شاء الله

قديم 18-09-2009, 02:48 PM
shikabali shikabali غير متواجد حالياً

shikabali is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

أنا جايبلكوا النهارده كل أسعار العربيات المتوفره بالسوق المصري حتى نهاية فبراير 2009 ومدى التغير في السعر سواء بالزياده أو النقصان عن 2008
وياريت يستفيد أعضاء المنتدى منه, كل من ناوي يشتري عربيه جديده

very goooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooo ooooooood

beautifllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllll

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 18-09-2009 الساعة 05:45 PM
قديم 18-09-2009, 06:27 PM
bassant bassant غير متواجد حالياً

bassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud ofbassant has much to be proud of

انا لسة ماتعلمة السواقة حديثا والحمد لله طلعت الرخصة وعايزة ابدا بعربية اونو بس مش عارفة المميزات والعيوب