العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-02-2009, 05:18 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اول عربيه سوقتها في حياتك؟؟؟

دوجان 1600 ومكنتش اعرف عن السواقة ساعتها غير الدريكسيون ودواسة البنزين ptmnlo123per1140

كانت بتاعة والدى نزلت اجيب حاجات من العربية وكان والدى والدتى مشغولين فى توضيب الشقة الجديدة وقولت اخد لفة من غير ما حد ما يحس دورتها وكانت واخدة غيار ومفيش دقيقتين مكملتش 100 متر وكانت لابسة في عربية بيجو 7 راكب البيجو وشها طار وانا الجنب الشمال عندى اتطبق تماما وطلعت فوق الرصيف والشارع كله سمع صوت الخبطة ptmnlo123per161

وانا اول مشوفت والدى نزل طبقت مبداء الجرى كل الجدعنة
ptmnlo123per1116
و ساندوتش الفسيخ حصل له ايه ptmnlo123per145ptmnlo123p er145

حـازم خـضـر

قديم 12-02-2009, 06:13 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احكم العالم لمده ساعه؟؟؟

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

جامد التوقيع ده اوى يا محمد

احيك عليهptmnlo123per171ptmnlo 123per1111
قديم 13-02-2009, 01:23 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: احكم العالم لمده ساعه؟؟؟

انت اجمد يا كوكى وربنا يخليك على المجامله الحلوه دى

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

fokak mne

قديم 13-02-2009, 09:25 PM
الصورة الرمزية ISL@M
ISL@M ISL@M غير متواجد حالياً
من انا؟: Islam Ibrahim
التخصص العملى: Civil engineering
هواياتي: Autos

ISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اول عربيه سوقتها في حياتك؟؟؟

ana 2awel 3arabya so2taha kont fe 5 ebteda2y ya3ny 7awaly 10 years old kanet Toyota corolla 1989

kan el wa2t met2a5ar ba3d el sa3a 12 msh faker emta belzabt we 7atoly ma5ada 3al korsy 3ashan 2akon shayef el tare2 :D !!

waldy we waldety kano m3aya fl 3arabya we kona fe libya we meshet 7awaly 3~4 kilo

bas begad kan mn 2agmal 2ayam 7ayaty we el 7amdo lelah ma5abatesh 7ad we sa3et-ha etbasato meny we 2aloly enak so2t kowayes :D

we ba3d keda so2t 505 , Mercedes 200 , Honda Accord , Nissan sunny , Mazda 626 kol da fe libya

thanks 3al topic el gamed da fekreto 7elwa we fakaret el wa7ed bel mady :D
قديم 14-02-2009, 01:38 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحقيقات جريده الأهرام فى سجن مخالفين قانون المرور(ارجو المشاركه من الجميع للتصدى للأهانه)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

لأ ...... انا معترض طبعا على الحبس من اول مره ..بالذات لو فى وسط البلد او الشوارع العاديه اللى مش هاتسبب فقدان ارواح او حوادث كبيره .......... لو الناس اللى حاطه القوانين دى بتفكر و عايزه تعمل حاجه صح يبقى كانت العمليه اتظبطت شويه ازاى .... اقولك :-
اول مره غرامه معقوله فى حدود ال 500 جنيه مثلا .(يمكن يا اخى لما دخلت غلط ماخدتش بالك , يمكن ظروف قاهره , يمكن اى سبب او ظرف ما)
تانى مره غرامه كبيره برده او مضاعفه الغرامه + انذار لعدم التكرار او سحب الرخصه لمد لا تقل عن شهر.
تالت مره سحب الرخصه سنه + الغرامه.
بعد كده ابتدى فى الحبس علشان كل ده و لم يتعظ يبقى ابتدى فى الأذلال و الأهانه لأنه واحد مش فارقه معاه كده يبقى يتربى .
لكن تعمل من اول مره حبس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دى اسمها قله ادب و افتراء على خلق الله و بالذات ان الشوارع الداخليه للمدن بتاعتنا مش هاتعرض الناس للخطر او الموت لأن استحاله تكون ماشى عكسى و جايب اكتر من 40 ك/س ... يعنى سرعه مش قابله لأحداث خسائر فى الأرواح للدرجه دى .
حقيقى انا مش لاقى حاجه ازودها على كلام حضرتك فعلا اصحيح
احنا بلد غريبه والعقوبات مش ماشيه مع الحقيقه
وموضوع السجن ده جنان فى حد ذاته لان اى انسان منا ممكن يمشى عكس سواء عن قصد او بدون قصد
لكن انى امشى عكس ده ميحلينيش مجروم واستحق انى اتسجن وانى ابقى فى مكان واحد مع الحراميه وتجار المخدرات والقتله او حتى النصابين وممكن اكون مجرد راجل غلط فى الشارع اللى هو داخله لانه ميعرفش المنطقه

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى