العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 09-06-2011, 08:33 PM
الصورة الرمزية Hazemomar
Hazemomar Hazemomar غير متواجد حالياً

Hazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant futureHazemomar has a brilliant future
افتراضي رد: انا زهقت خلاص يا جماعة مش عارف اختار اي عربية...افيدوني رجاءا

مش هقولك غبر جرب الكارينز و اركبها و انت هتعرف الناس دي تقصد ايه ... عربية متكاملة

[SIGPIC][/SIGPIC]
للبيع شقة اداري ارضي بزهراء مدينة نصر :
http://forum.masrmotors.com/showthre...347#post621347

الموضوع المتكامل عن السيارة الحلم " رمسيس " :
http://forum.masrmotors.com/showthre...865#post466865
قديم 10-06-2011, 11:00 AM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

فعلا انا بشوف الكارينز بأنتشار فى الشارع المصرى يعنى اكيد قطع الغيار ارخص وحاجات كتير

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 10-06-2011, 02:29 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

شوف ياسيدى الفاضل كلنا وقعنا فى الحيره دى ..ونصيحتى ليك اسأل مجرب يعنى ماتاخدش رأى حد ماركبش العربيه بمعنى اللى يقولك الكارينز كويسه لازم يكون ركبها مش سمع انها كويسه وده حتلاقيه فى اقسام السيارات المتخصصه فيه ناس كاتبه رايها بعد ماشترت وجربت ..وبعد كده يقول العيوب والمميزات ..معلش حتتعب شويه بس فى النهايه حتشترى وانت مقتنع..ولوعايز راى بعد البحث وطبعاً انت مش ملزم بيه..التويوتا والاوكتافيا من افضل السيارات فى السوق ولو فلوسها مش معاك يليها المتسوبيشى لانسر والكارينز(استهلاك البنزين عالى شويه والعربيه حجمها كبير بالنسبه للمحرك 1600) والداستر كويسه يعيبها الرفاهيه من ناحيه الشكل يعنى شكل التابلوه واماكن التخزين مش اد كده وطبعا دى ازواق.......
وربنا يوفقك للعربيه المناسبه ليك ..ممكن كمان تروح المعارض اللى فيها ماركات مختلفه وتتفرج وتركب العربيات بنفسك علشان تحكم عليها..

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 10-06-2011, 06:44 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

حضرتك ككطم تلقي نظرة علي الكيا سول بردو عالية عن الارض وواسعة من جوة اقل سنة في الوسع من الكارينز بس سحبتها و تكيفها افضل من الكارينز و استهلاكها في البنزين احسن بردو و تابلوها و خامتها افخم .
بالنسبة للاختيارات اللي حضرتك كاتبها الكارينز فضل علشان الانتشار و قطع الغيار و اعادة البيع
قديم 10-06-2011, 07:01 PM
momen mekky momen mekky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

momen mekky has a spectacular aura aboutmomen mekky has a spectacular aura about

بصراحة انا مركبتش الدستر بس قريبي معاه كارينز 2010 اوتوماتيك عربيه هايله من بره و جوه
بس ضعيفه جدا وسحبها سيء.....و بتسحب بنزيين كتيير