العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 12-03-2010, 09:27 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اهلا و سهلا بالعضو رقم 40000 :)

الف الف مبروك علينا جميعا وعلى فكره انا عضو فى كل منتديات السيارات تقريبا بس مكانى هنا وبس وليا الشرف
قديم 12-03-2010, 01:00 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

الف الف الف مبروك لنا جميعا ptmnlo123per122
وللموقع الرائع
عندى اقتراح
لكل عضو
يتم الان وضع اذا كان متواجد او غير متواجد
بالاضافه الى اسمه
بالاضافه للاشياء الاخرى
عاوزين
اضافه
رقم اشتراك العضو جنبا الى جنب بجوار اسمهptmnlo123per154
فعلا اقتراح جيد يا خالد باشا
عاوزين نحط نوع العربيه و محل الاقامه
بالنسبه للمتواجد و غير متواجد فموجوده بالفعل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

مبروك علينا جميعا
ان كل يوم يمر يزداد فيه عدد المشتركين فى منتدانا الجميل مصر موتورز
انما هو اكبر دليل على نجاح المنتدى واظهار للحب والود المتبادل بين جميع الاعضاء

الف مبروك وللامام دائما
الله يبارك فيك يا استاذ بنداري و دايما الي الامام ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

طول عمرك يا حازم باشا رجل المناسبات الاول الف مبروك عليك وعلينا يا باشا وعبال المليون ان شاء الله
الله يخليك يا باشا و شكرا علي شعورك الطيب
معلش بقي مش عارف اسمك علشان اخاطبك بيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

30 ألف عضو جديد فى عام .... أنا واحد منهم

لكن الملفت للنظر إننا كنا 30 ألف عضو فى أخر العام 2009

يعنى ماشاء الله 10 ألاف فى شهرين تقريبا

ده طبعا غير الزائرين إللى مش محتاجين يسجلوا نفسهم علشان يستفادوا بموضوعاتنا و أنا أقدرهم بخمسة أضعاف عدد الأعضاء

فى الحقيقة أنا مش حاسس إن 100 ألف عضو رقم بعيد إن شاء الله
ان شاء الله حنوصل للرقم دا بسهوله يا حازم باشا مش بعيد علي ربنا ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beeno0o0o مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بقى المفروض اكون العضو رقم كام يا ياعم زومااااااااااااااااا
عليكم السلام و رحمه الله و بركاته
انت احد الاعضاء المساهمين للوصل الي 40 الف

حـازم خـضـر

قديم 12-03-2010, 02:23 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

مبروك وعقبال اصدار مجله شهرية تكون بحق مجله رائدة فى عالم وسوق السيارات لان مصر فعلا ينقصها اسلوب العمل باحترافية فى مجال الصحافة المتخصصة لازالت تعمل باسلوب هواه فعلا اتمنى من كل قلبى اصدار مجله اسمها مصر موتورز شهرية تكون متخصصة بالتجارب المحايدة تظهر لكل سيارة ما عليها وما لها وفيها جزء بين السائل والمجيب الخ لاننا فى بلد زى مصر ومفتقدين الامر دة مش عارف يبقى اسمة اية وقدمنا تجارب ناجحة فى لبنان وعلى فكرة اجراءات استخراج مجله اظن انه امر بسيط وسلس ومستعد كمان اكون رئيس التحرير شرفى ولكم منى خالص التحية ودمتم رئيس مجلس الادارة luckyman
قديم 12-03-2010, 02:25 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

طبعا حيكون اسلوب المجله الشفافية لتوعية المستهلك والوكيل اللى مش يدفع اعلانات الخ حيتعصر صح ههههههههه
قديم 13-03-2010, 10:42 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

طبعا مش غريبة عليك يا حازم تكون من المهتمين بكل ما يجد فى المنتدى حتى اكتر منى انا نفسى لان المنتدى ده ملك اعضائه دائماً مش ملك مؤسسيه وده مبدئنا دايماً الحمد لله

علشان كده انا بعتبر ده نجاح لاعضاء الموقع والمشاركين فيه انهم قدرو يجذبو اهتمام ومتابعة 40 الف مهتم بالسيارات فى اقل من سنتين بقيمة مشاركاتهم وردودهم وتفاعلهم الراقى والمفيد مع كل الاعضاء

لكن بالرغم من قيمة عامل عدد الاعضاء ودلالاته فقيمة المحتوى اكبر واقيم من العدد وزى ما كنا بنقول زمان والمنتدى مش فيه الف عضو
لسه بنقول وهنفضل نقول عضو واحد بيشارك بجدية ومسئولية افضل من مليون عضو داخلين لاغراض شخصية
واعتقد ان ده واحد من اسرار نجاح مصر موتورز وهو اهتمامنا بالمحتوى لابالعدد
موضوعات مميزة لا موضوعات مكررة حوارات جادة مش رغى للرغى وجدال للجدال نخبه اعضاء لاشله مدمنين انترنت = مصر موتورز

مصر موتورز اتسجل كاسم على الانترنت فى 20 مايو 2008 وبداء فعلياً فى منتصف شهر 7 فانشاء الله لو فضل معدل تسجيل الاعضاء على نفس المستوى متوقع نوصل على نهاية السنه التانية ل 50 الف عضو ان شاء الله ده بالاضافة للخطة الموضوعة لتطوير الاقسام الحالية واضافة اقسام جديدة هنعلن عنها فى نهاية السنه ان شاء الله
فزى ما الناس اديتنا الثقة ديه لازم نكون قدها ان شاء الله ونطور دائما ونقدم مايليق بنخبة الاعضاء ومايليق باسم مصر ان شاء الله

شكراً ليكم جميعا واهلاً بكل المصراوية فى اسره مصر موتورز

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش