العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 30-09-2011, 02:12 PM
الصورة الرمزية saasaa29
saasaa29 saasaa29 غير متواجد حالياً

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough
جديد ورش واماكن تظبيط اداء السياراااات

يا جماعه انا قولت اعمل الموضوع ده عشان يكون مرجع لأى حد عايز يظبط اداء العربيه بدل ميروح لواحد مش فاااهم ويفضل يحور ويجرب فى العربيه بتعتوه وخلااااص

فقولت بقا نعمل الموضوع ده لمعرفه الناس المتخصيص فى تظبيط اداء السيارات وحمايتها من المكانكيا

بصراااحه انا معرفش غير ورشه واحده فى مصر الجديده بتاعت عمرو مجيفر ديه والى اعرفوه انها غاليه وكده

عشان كده يا جماعه اىحد يعرف مكان ناس متخصصه يريت يقولنا
عشان الاستفاده تعود على الكل...
وشكراا لكم مقدماااا..

قديم 30-09-2011, 02:18 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ورش واماكن تظبيط اداء السياراااات

افضل ورش لصيانه السيارات موجوده فى الحرافين

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-09-2011, 02:21 PM
الصورة الرمزية saasaa29

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough

اه يا استاذ طارق بس بتبقا غاليه اوووووى خصوصااا لو انت مش جى تبع حد او كده ريح معا نفسك كده هيضحك عليك

وشكرااا على المشاركه

قديم 30-09-2011, 02:29 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

اخى العزيز اذا كنت من سكان مصر الجديده فاقرب مكان به ورش هو النعام او المطريه شارع الترولى وممكن فى الزيتون فى شوارع جانبيه من شارع نصوحا

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-09-2011, 02:36 PM
الصورة الرمزية saasaa29

شكرااا ليك جداااااا استااذ طاااااااارق على المشاركه والاهتمام بالافااااااااااده