العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-10-2008, 02:34 AM
SAbuhashem SAbuhashem غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

SAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond reputeSAbuhashem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

أهلاً وسهلاً ptmnlo123per135

ممكن تقولي ماضيك قبل الجواز وهل كان ليك علاقات مع البنات وعددهم وعناوينهم وأرقام تلفوناتهم لو سمحت ptmnlo123per193

إيه احساسك وإنت سايق على ١٨٠ بعربيتك الانسر ٢٠٠٧ على طريق اسكندرية الصحراوي ولقيت لانسر ١٩٩٩ قديمة بتعدي من جنبك وتستناك كل كام كيلو ؟ptmnlo123per133

هل أنت من النوع اللي بيخاف من العربيات الرياضيه وهل جربت تركب عربية رياضية قبل كدة
ولو حصل إيه أول حاجة عملتها لما نزلت من العربية دي ؟ptmnlo123per131

هل بتخاف من الحسد؟ لو لأ لو حد سألك عن مرتبك بتجاوبه ؟

طيب كام ؟ptmnlo123per130

أنا بحبك لله في لله مع اني متقربتش منك كتير لكن سيماهم على وجوههم
جاوبني بصراحة ومش هزعل جواك من ناحيتي إيه ؟

Thanks
Eng.Sherif Shaker
قديم 23-10-2008, 08:22 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد عبد العزيز مشاهدة المشاركة

استاذى الفاضل.اسلام..
......................... ..............
تحية اخرى كبيرة من القلب
......................... ..................
برجاء توضيح هذة الوظيفة..
وشغال مدقق لغوي بمجلس الدولة المصري ونفس الشغلانة بوزارة المالية القطرية
تحياتى..
خالد عبد العزيز..
أهلا بيك يا أستاذ خالد

أنا يا سيدي الفاضل خريج كلية الآداب قسم اللغة العربية دفعة 94 وعملت بالتدريس لمدة 11 سنة ثم ألتحقت بالعمل بمجلس الدولة المصري كموظف حكومي حيث أنني أجيد التعامل مع الكومبيوتر وبخاصة برنامج الورد فأقوم بمراجعة الفتاوى والأحكام التي تصدرها إدارة فتوى وزارة الإسكان ثم أطبعها على الكومبيوتر وهو نفس ما أقوم به الآن بقطر .

قديم 23-10-2008, 08:28 AM

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAbuhashem مشاهدة المشاركة

أهلاً وسهلاً ptmnlo123per135

ممكن تقولي ماضيك قبل الجواز وهل كان ليك علاقات مع البنات وعددهم وعناوينهم وأرقام تلفوناتهم لو سمحت ptmnlo123per193

ماضيه زي أي شاب بس بحكم دراستي في السعودية وعدم وجود اختلاط فكنت راجع مصر مشتاق (فاهمني طبعا) هههههههه ، وأيام الجامعه كان فيه علاقات بس كلها كانت علاقات دراسة وانتهت بانتهاء الكلية ، وبالنسبة للأرقام والعناوين يا باشا تأمر بس صدقني كلهم دلوقتي ولادهم قربوا على الثانوية العامة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

إيه احساسك وإنت سايق على ١٨٠ بعربيتك الانسر ٢٠٠٧ على طريق اسكندرية الصحراوي ولقيت لانسر ١٩٩٩ قديمة بتعدي من جنبك وتستناك كل كام كيلو ؟ptmnlo123per133

والله يا شريف كان إحساس رائع وبالعكس أنا مازعلتش لأ ده أنا زاد اعتزازي باللانسر من اللي شوفته
هل أنت من النوع اللي بيخاف من العربيات الرياضيه وهل جربت تركب عربية رياضية قبل كدة

ولو حصل إيه أول حاجة عملتها لما نزلت من العربية دي ؟ptmnlo123per131

كان نفسي الله يعزك أرجع لأني كنت راكب عربية ملالالالالالالالالالالاهي

هل بتخاف من الحسد؟ لو لأ لو حد سألك عن مرتبك بتجاوبه ؟
الحسد مذكور في القرآن بس أنا مش بخاف منه أنا بضايق لما حد يبصلك في لقمة عيشك (فاااااااااهمني ) ptmnlo123per111ptmnlo123p er111

طيب كام ؟ptmnlo123per130

*^&*%^&%$^#$%^#%^$#%$#%#$%#$^$#&%^&

أنا بحبك لله في لله مع اني متقربتش منك كتير لكن سيماهم على وجوههم
جاوبني بصراحة ومش هزعل جواك من ناحيتي إيه ؟

والله وأنا كمان ويمكن أحنا فعلا ماقربناش من بعض قوي بس أنا عشري واجتماعي يمكن زيادة عن اللزوم وإحساسي من ناحيتك كل ود وحب واحترم
Thanks
Eng.Sherif Shaker

شكراااااااااااااااااااااا ا على الأسئلة الجميلة

قديم 23-10-2008, 09:33 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

أخي العزيز سمسم (اللي للأسف لم أقابله) متزعلش مني بس إحنا ناويين نلمعك
ptmnlo123per171
إقرأ الموضوع جيدا ثم أجب عن الأسئلة:

حضرتك كنت شغال في مصر و جبت ميتسوبيشي لانسر البومه و دلوقت في قطر و معاك نيسان صني

الأسئلة:
- حتطول في قطر؟ والله يا إسلام حسب التساهيل وحسب الأحوال في مصر

- لو لك الاختيار ترجع و لا تفضل بره (مش شرط قطر)؟ هرجع

- هل أنت شخص دقة قديمة (لانسر الشكل القديم و نيسان استعمال)؟ بالعكس بس أنا مش شايف إن اللانسر شكلها قديم أو غير محبب وبعدين موضوع الشكل معايا مش مهم قوي والصني كمان شكلها جميل جدا

- ما هي طبيعة عملك هنا و هناك؟ مدقق لغة عربية ومدخل بيانات وطباع هنا وهناك

- أنت متزوج - هل لديك أولاد؟ نعم نوران (رابعة ابتدائي ) مرام (أولى ابتدائي ) ملك ( سنتان ونصف)

- بتفكر تتجوز تاني؟ لأ الحمد لله على كده ربنا يقدرنا على ......................... .......

- لماذا تتواجد في المنتديات و ما الذي يعجبك و يضايقك في مصر موتورز؟ أتواجد في المنتديات لأني بحب قعدة النت والكومبيوتر ، ما يعجبني في مصر موتورز هو تصميمه على النجاح ، وما لايعجبني هو التساهل في بعض الأمور التي يجب أن تحزم .

طبعا ملاحظ إن كل الأسئلة ليها علاقة بالموضوع أعلاه ptmnlo123per1126

أكمل:

لو لم أكن مصريا . . . . . لوددت أن أكون مصريااااااااااااااااااااا اا
لو لم أكن . . . . . لوددت أن أدخل كلية . . . . و أكون . . . . . كان نفسي أبقى طيار
لو لم أتزوج لوددت . . . ... أن أتزوج برضه (ماتبقاش عيشه بدون بيت وأسرة وعيال يطلعوا عين اللي جابوك ويخلصوا القديم والجديد اللي عملته في أبوك وأمك) .

لو لم أشتري اللانسر لكنت اشتريت . . . . الهوندا السيفك أو الأكورد

لو لم أشتري الصني لكنت اشتريت . . . الهيونداي الجيتز

لو معي 150000 كنت اشتريت . . . . الهوندا السيفك

لو معي 250000 كنت اشتريت . . . . أجوز بيهم البنات

لو معي 500000 كنت اشتريت . . . . أجوز تاني وثالث ورابع

لو معييش غير 30000 كنت اشتريت . . . . ماكنتش هشتري طبعا ودول يجيبوا إيه دول دلوقتي ؟

تم الاختبار و نتمني للطالب التوفيقptmnlo123per154 ، و نلقاكم بعد الفاصلptmnlo123per193

ملحوظة : معلش يا إسلام والله ما أخدت بالي من أسئلتك إلا دلوقتي

قديم 23-10-2008, 10:20 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

مش عارف أقولك إيه يا سمسم ptmnlo123per1127
رجل محترم زيادة عن اللزوم، يعني إحنا حاولنا نستفزك بكل قوة و النتيجة ردود مؤدبة و محترمة زيادة قوي ptmnlo123per117
ماشي يا سمسم ، ححاول أعصر دماغي و أشوفلك أسئلة تانيه ptmnlo123per195

آه نسيت حاجة مهمة

أخي سمسم

أحبك في الله

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)