العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > برودوا PERODUA

قديم 31-05-2010, 10:54 PM
شريف رشيد شريف رشيد غير متواجد حالياً

شريف رشيد is a jewel in the roughشريف رشيد is a jewel in the roughشريف رشيد is a jewel in the roughشريف رشيد is a jewel in the rough
قدر الله وما شاء فعل

أسرع خابطة ممكن تحصل.النهاردة المدام و هى راجعة من المرور خبطت فى الرصيف جامد. لاأظن أن الإكصدام بالحالة دى ينفع يتصلح (شوف الصورة) يا ترى حل المشكلة دى ايه؟ ده فيه حته كاملة طارت من الإكصدام ptmnlo123per144 بس معايا فى الشنطةptmnlo123per154. هل ينفع فيه تصليح؟ علشان أنا متوقع المزيد من الخبطات قريبا و مستحرم أجيب جديد. ولو جديد من فين أبدأ رحلة البحث عن الإكصدامات فين و منين؟ برجاء المساعدة بسرعة من أصحاب الكانشل. شكرا

قديم 31-05-2010, 11:06 PM
الصورة الرمزية ganash
ganash ganash غير متواجد حالياً

ganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قدر الله وما شاء فعل

قدر الله وما شاء فعل وان شاء الله تلاقى الاكصدام رخيص

قديم 01-06-2010, 09:08 AM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف رشيد مشاهدة المشاركة

أسرع خابطة ممكن تحصل.النهاردة المدام و هى راجعة من المرور خبطت فى الرصيف جامد. لاأظن أن الإكصدام بالحالة دى ينفع يتصلح (شوف الصورة) يا ترى حل المشكلة دى ايه؟ ده فيه حته كاملة طارت من الإكصدام ptmnlo123per144 بس معايا فى الشنطةptmnlo123per154. هل ينفع فيه تصليح؟ علشان أنا متوقع المزيد من الخبطات قريبا و مستحرم أجيب جديد. ولو جديد من فين أبدأ رحلة البحث عن الإكصدامات فين و منين؟ برجاء المساعدة بسرعة من أصحاب الكانشل. شكرا

قدر الله و ما شاء فعل و الحمد لله أنها جت سليمه أنا على فكرة إتخبطت من 6 شهور خبطة زي دي بس من الجنب اليمين ( ميكروباص الله يجازيه دخل بغشومية عليه من الشمال ptmnlo123per144 ) المهم عمل زيك و لملمت أشلاء الإكصدام قالولي ما ينفعش يتعمل بيه حاجه روحت إشتريت واحد من أوشين اللي في الحرفيين بحوالي 230 جنيه على ما أتذكر و فانوس الإشارة بتاعك كامل يعمل 60 جنيه تقريبا و لو هتجيب الوش بس ممكن يحسبهولك ب 25 ولا حاجه و إن شاء الله تلاقيه .

If you want a thing well done, do it yourself
قديم 01-06-2010, 09:26 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

مراتى عملت نفس الحركة بس فى تاكسى بس اتلحم بس عايز يترش

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 01-06-2010, 01:43 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

قدر الله و ما شاء فعل
كده عاوز يتغير الاكصدام و مش حينفع يتلحم و لو اتلحم حتلاقي شكله وحش
و دا وش العربيه و مظهرها لازم يكون سليم

حـازم خـضـر