العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 14-01-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نسيت عربيتى دايره 6 ساعات !!!!!!!!!!!!!!!

هههههههههههههههههههههههه
الحمد لله ان محدش خد بالو وسرقها اوفضلت دايرة لحد مشطبتش بنزين
اهم حاجة ان موءشر الحرارة كان فى معدلو الطبيعى متقلقش كلو تمام ان شاء الله

قديم 14-01-2011, 05:45 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

ولا يهمك

بتحصل فى أحسن العربيات

تعيش وتنسى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 14-01-2011, 05:59 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

لا ياباشا عادى جدا اكنك كنت بتتحرك بيها او مسافر بس المهم قبل ماتدورها المرة اللى جايه تتاكد من ان الزيت مستواه كويس ولزوجته تمام والمياه بتاع القربة وده عشان تتطمن مش اكتر لكن مافيش مشكلة انت بتسافر بالعربية لاكتر من 7 ساعات وبتبقى محمله والحمد لله على كل شئ
بعد اذتك ليا استفسار انا لما اشتريت العربيه نصحونى بانى ما افتحش الاربه بتاعت الميه ابدا لانها لو فتحتها و زودت ميه يبقى كده حبوظ الدايرة بتاعتها وانها مصممه انها تبقى دايرة تبريد مغلقه زى
BMW الا كل فين و فين انا من ساعه ما اشتريتها من 23 أبريل 2010 ما زودتهاش ميه وما حسيتش ابدا انها سخنت او مؤشر الحرارة بتاعها على مرة
تفتكر كده صح ولا غلط يا باشا أرجو أرسال الرد و شكرا

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 14-01-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
اعزرني يا بسوم بجد اني بضحك لان الي حصل معاك ده ولا فيلم عربي ياراجل
للدرجه كنت نايم
طب قفلت العربيه ازاي عشان تغطيها و هي دايره ياراجل يا طيب

عموما يابرنس عادي جدا متقلقش مفيش اي مشاكل ولا تقلق من اي حاجه لان اساسا الموتور داير علي الفاضي يعني انت ممورها و التروس مش متاثره بحاجه بس بص علي الزيت الموتور اطمن عليه من باب الاطمئنان مش اكتر

بس اهم حاجه نمت و الا هتسوق بعد كده و انت نايم
ههههههههههههههههههه

وتقبل خالص تحياتي
والله ياابوالأسعاد انا مش عارف ده اول مره حاجه تحصلى بالطريقه دى انا كنت راجع من مشوار صغير مش كبير واما ركنت العربيه وقفت فتحت الشنطه من الزرار اللى جوه العربيه وخرجت حاجتى من الشنطه وكمان غطا العربيه وركنت الحاجه على جنب وقولت اغطيها واطلع انام لحد صلاه الجمعه ولا اهتميت بمفاتيح ولا حاجه مع انى والله حتى مبشربش سجاير ولاحاجه بس تقول ايه ههههههههه وشكرا على نصيحتك ياغالى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

لا متقلقش عادى جدا يا باسم باشا ..

طالما العربية كانت سليمة و مكنتش بتشتكى من سخونة ولا حاجة يبقى تمام ..

بس قولى ايه اللى كان شاغلك للدرجة دى .. لتكون بتحب يا واد ههههههههههههههههههه
حسام باشا عندنا ياااااااااااااااه واحشنى ياغالى جدا جدا جدا للصبح والله وانا كنت عارف ان سبب غيبتك عننا دى ظروف خارجه عن ارادتك فحمدالله على السلامه يامعلم حسام ياصاحب اجمل مقهى فى مصر وهو مقهى مصرموتورز
اما بخصوص موضوع الحب ده فربنا يستر لحسن تقريبا خلاص قربنا نقع ياباشا والله ههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 06:38 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

6 ساعات يا مفتري حرام عليك
هيا العربية ميحصلهاش حاجة طالما مفيش تحميل عليها وكأنك يا سيدي وصلت أليكس ورجعت صد رد
لكن السؤال بجد
وزي ما قالك المعلم حسام
هو انت بتحب والا ايييييييييييييييييييييييي ييييييه
شكلك كده بتحب وهتحصل احمد هههههههههه ( كورسير سابقا)

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون