العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 13-12-2010, 03:14 AM
refath refath غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الكمبيوتر

refath is on a distinguished road
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

انا اشتريت عربية 128 موديل 1999 فابريكة دواخل بالكامل ورشة بره نضافة من اسبوعين 1300 سى سى صالون الفابريكة موتور ممتاز عداد 83500 وبها خمس فرد كاوتش تيوبلس جداد وكاسيت وسنتر وانذار وزجاج كهرباء امامى والحمد لله مش محتاجة اى مصاريف
انا اشتريتها على 23250 جنيه
ممكن اعرف رايك وهل السعر كويس ولا مبالغ فيه
قديم 13-12-2010, 04:49 PM
الصورة الرمزية knightdelta
knightdelta knightdelta غير متواجد حالياً
هواياتي: surfing net

knightdelta is on a distinguished road

السلام عليك يا د.تامر انا بدور علي عربيه في حدود 30 الف (ابيزا,بونتوا,بولو,اوبل مثلا) بس طبعا عشان معنديش خبره خايف يضحك عليا, هل حضرتك ممكن تساعدني الاقي عربيه كويسه او تقترح اي شخص ممن يساعدني, انا رحت السوق مره بس طبعا الله اعلم بالكويس و الوحش يارب تقدر تساعدني
قديم 13-12-2010, 07:15 PM
yaser76 yaser76 غير متواجد حالياً

yaser76 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخيرات يادوكتر
عايز رأيك في العربيه الهوندا سيفيك موديلات من 92 ل96 عموما
من حيث الاداء وتوافر قطع الغيار واعادة ابيع
واسعار الحالات النضيفه منها بكام ؟
وشكرا مقدما
قديم 13-12-2010, 07:56 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

معايا فيات 128 نوفا موديل 1996 بس كانت مرفوعة و اول ترخيص ليها 2001 ! العربيه عاملة حوالي 130 الف كيلو راشة بره و رشت حوض من جوة بس قوايم و شنطة فابريكة! تعملها كام؟ العربية لسه عاملة عمرة من كام شهر و حالة الموتور ممتازة
قديم 13-12-2010, 07:57 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

للعلم انا اول يد ليها و العربيه مش عايزة اي شغل! و رخصه اكتر من سنتين من المالك
موضوع مغلق