العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 01-08-2010, 02:10 AM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future
افتراضي رد: ارائكم فى رفع اداء محركى الجديد

شكرا على الاسعار سؤال تاني جبتوا منين ؟؟
قديم 01-08-2010, 02:30 AM
maxvan maxvan غير متواجد حالياً

maxvan is on a distinguished road

جبتوا من الحرفين

انت ممكن تنزل هناك وتسئل عن رضى جولف معروف اوى هناك انا مسقط عندة الموتور هناك ممكن تروحلوا وتقلة الموتور الى عاوزة وهو هيبعتك لكام واحد ويجى يختار معاك الموتور
قديم 01-08-2010, 02:45 AM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future

شكرااااا
انشاءالله ابقى انزل و اشوف
قديم 01-08-2010, 11:56 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxvan مشاهدة المشاركة

بص يا اسلام البولو والابيزا عائلة واحد الاختلافات بسيطة وعربيات تستحمل المواتير من غير اى مشاكل

بالنسبة لسعر الموتور انا جبتة ب 3750 كامل بفتيس والكونترول وباور كامل وكباس التكيف

واساسا الموتور بتاع بولو مش بتاع ابيزا اكيد مفيش مشاكل لو ركب عندك

--------------------------------------------
شكرا يامحمد على الاسعار والمتابعة
كان عندى استفسار يامحمد انا دلوقتى الموتور جية بكباس التكيف بتاع الموتور ال 1.6 المشكلة الكويل الى راكب بتاع ال1000 المهم رحت لبتاع تكيفات قالى الكويل دة اداء الهواء بتاعة هيبقة ضعيف قولتلوا طب لو عاوز اجيب كويل اصلى استيراد لل 1.6 سعرة هيبقة كام
قلى بالخراطيم والمواسير وتركيب الكويل وكلة حاجة بسعر الكويل قالى كلة هيتكلف 1500 جنية انا معرفش كدة كثير ولا قوليل فا اكون شاكر لو فدتينى

بص جرب التكييف بكويل ال 1000 لو عجبك خليك بيه و وفر المصاريف لو معجبكش يبقي اعمل اللي الراجل قالك عليه و 1500 كويل و مواسير و خراطيم و تركيب كويس مش وحش واحد صاحبي لسه جايب كويل جولف 2 gti ب 1200 جنيه من غير حاجة من الباقي دول

IBIZA
قديم 01-08-2010, 02:56 PM
maxvan maxvan غير متواجد حالياً

maxvan is on a distinguished road

شكرا يامحمد وان شاء الله اتابعكم بالجديد