العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 14-12-2009, 04:56 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

والله كان نفسنا نشوفك يا سامح مش عارف انت تقلان علينا اوى كده ليه ياعم ماشى براحتك برضو مش هنسيبك وتوقع ننطلك فى محافظة 6 اكتوبر قريب ان شاء الله

وعامة فيه اقتراح ان المقابلة الجاية تبقى فى مكان فى الجيزة او المهندسين يعنى مرة شرق ومرة غرب ونبقى قربنالك كمان

لا ابدا يا وائل مش تقلان ولا حاجه ...
لكن ساعات بس الظروف بتتغير وبيبقى غصب عن الواحد .... دوام الحال من المحال
لكن مهما كانت الظروف والاحوال عمري ما حقدر انسى الناس في مصر موتورز ولا اقدر ابعد عنهم ..
ربنا دايما يقدرك وتجمع الناس كلها في الخير
ويا ريت تنطولي في اكتوبر ... قصدي ...تشرفوني في اكتوبر
وان شاء الله اتواجد المقابله الجايه .. حتى لو كانت في المريخ
حد يسيب الصحبه الحلوه دي برضوptmnlo123per1127

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

ياحاج سامح إنت في البال على طول بس إنت إللي مختفي حبتين وشويه كمان .... أنا حتى لما ببعتلك مابتردش علينا طناش كناش على الآخر لدرجة إني فكرت إنك زعلان مننا أو حاجه ... بس زعلان مش زعلان حنطب عليك يعني حنطب ptmnlo123per184
يا ريس بص على الموبايل بتاعك شوف النمر و الرسايل في العيد وانت تعرف مين اللي أداها الطناش !!
ولا انت مبتعترفش الا برسايل المنتدى بس
عموما انا مستنيك تطب عليا في اكتوبر علشلن اطب في زماره رقبتك ptmnlo123per1116

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

والله العظيم
يابشمهندس كان نفسى اشوفك
واتعرف عليك بجد والله
بس تتعوض ان شاء الله قريب بأذن الله
ان شاء الله يا محمود ... صدقني انت من اكتر الشباب في المنتدى اللي نفسي اتعرف عليهم من زمان
وبالمره اسألك على شويه حاجات في السيراتو بما انك بقيت عضو في الحزب الاسيوي فرع كوريا البلد - مركز كيا المحطه ptmnlo123per1147

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 14-12-2009, 07:10 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

يا رب متجمعين دايما على خير يا شباب و الصور زى الفل ما شاء الله
و احب اقول لسامح باشا .. بجد انت من الناس اللى نفسى اتعرف عليهم واتشرف بصحبتهم
و الله و جميع اخوانى فى المنتدى و مش هقول اسامى علشان بجد كلكم حبايبى و اخواتى
ووحشونى قوى سومو و اسلام جلال و هما الوحيدين اللى شفتهم من الاعضاء الكرام فى مصر
يا رب اقابلكم على خير جميعا يا اجدع شباب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 15-12-2009, 04:37 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا جيت

نورت يا وائل

بصراحه القرصان كان زي القمر في الصور
انا مش عارف كنت حاسس اني كنت بتضرب باين قبل ما اتصور

قديم 15-12-2009, 05:15 AM
fezo fezo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Architect

fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of

كان نفسى أكون معاكم فى المقابلة دى والله
و شوفت الصور كانت جامدة جدا جدا
و شوفت بقى واحد واحد كان نفسى أشوفهم من زمان

حاسس انهم اخوات و قاعدين مع بعض فى بيت العيلة بعد فراق طويل
و شوفت المشاهد اللى ما كانتش باينة فى الصور
الهزار و التريقة (بمحبة) و الأحضان الأخوية

بجد ياريتنى كنت معاكم بس أعمل ايه ((c'est la vie))
قديم 15-12-2009, 11:09 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

يا ريس بص على الموبايل بتاعك شوف النمر و الرسايل في العيد وانت تعرف مين اللي أداها الطناش !!
ولا انت مبتعترفش الا برسايل المنتدى بس
عموما انا مستنيك تطب عليا في اكتوبر علشلن اطب في زماره رقبتك ptmnlo123per1116
ياباشا إنت بعتلي SMS وأنا كمان بعتلك SMS وبص إنت كمان في الموبايل بتاعك ..... ولم يصل لي إتصال على موبايلي منك ptmnlo123per195 رساله فقط و...............الرساله ماتزال في جيبي ptmnlo123per169
وعامة الجايات أكتر من الرايحات ... وكل سنه وإنت طيب ياهندسة بمناسبة قرب حلول السنه الهجريه الجديده وربنا يجعلها سنة خير على الجميع إن شاء الله