العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2009, 05:30 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

[quote=salahabdelnabi;1105 75]ياعم انت ضحكت على احمد باشا واديته دراع بايظ !!!!!!!!
quote]

أتارينى كنت قاعد و سامع أنغام " أبو دراع " الله يرحمه ! حد فاكره ؟؟

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 13-12-2009, 05:30 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

متجمعين علي الخير دايما
و في انتظار الصور

و انتظروا تقريرنا انا و محمد كمال باشا عن التست دريف للهوندا البايلوت و زيارتنا لمعرض اودي و راينا في ال A5 Sporback الجديدة

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 13-12-2009 الساعة 05:38 PM
قديم 13-12-2009, 08:14 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

فين الصور يا عم وائلptmnlo123per111

قدامك 3 ثوانى لو مانزلتش بالصور هافجر المنتدى زاى توم كروز فى (ميشن ايمبوسيبول)

1

2

3

ptmnlo123per156ptmnlo123p er156ptmnlo123per156

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة salahabdelnabi ; 13-12-2009 الساعة 08:29 PM
قديم 13-12-2009, 08:34 PM
الصورة الرمزية dreamer lover
dreamer lover dreamer lover غير متواجد حالياً

dreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to behold

السلام علي اجمل اعضاء لاي منتدي كان

في البداية اعتذر عن تاخري بالرد دة لاني من ساعة ماسبتكم وانا متكعبل في شوية حاجات

بس الحمد لله خلصت علي خير

حقيقي مش عارف اقول اية او ابدئ من فين بس وباختصار شديد انا بوجة اول شكر لابو نورا

لان الشخص دة مهذب جدا وعندة قيمة ومبدئ عايش بيهه في حياتة وبشكرة جدا علي جزئية

مهمة جدا هية الشعور بالائنتماء لشئ معين الحاجة دي افتقد ليهه اغلب الناس والشباب بالذات

عايز اقلةانتة ناجح في كدة جدا ودة يمكن هوة السبب الرئيسي لان فية اعضاء جد جت للمقابلة دي

كان لية الشرف اني اكون واحد منهم

انااول ماجيت كنت مش عارف اعمل اية وفي الحقيقة كان جواية سؤال بيتردد دايما انارايح لية انا رايح اعمل اية

اصلا والصراحة مكنتش عارف ارد علي نفسي واجيب سبب معين وكنت احد الناس الي بيزعجو ابو نورا

علي التلفون وقد اكون احد الاشخاص الي كلمهم وهو في الحمام او بياكل او بيلبس وقلي ان هناك بوب الجامد

وهو عاشق رينو انا مبعرفش للحظة دي اي حد بس اول ماشفت عربية رينو 19 وشفت الي جواهه حسيت اني اعرف

بوب دة يجي من زمان فحت ياجدعان ممكن والله اعلم عدي من جنبي ب19بتاعتة دي وانا مش واخد بالي

في يوم من الايام المهم دخلنا علي طول في صلب الموضوع واشتغلنا في رغي ونميمة بس نميمة حلوة والله

علي الاعضاء بس الصراحة كنا مشتركين في نقطة ان احنا لازم نشوف مين مادا دة او علي راي ابو نورا

العربية دي وحشة وقطع غيارها مش هتلاقيها جوة التوكيل ولا برة

بالمناسبة يابوب الجامد شكل الراجل الي كان راكن جنبي بتاع الميجان باع العربية اول ماسمعك بتقول راي

الناس عن الميجان

دخل الكافية وهناك لقينا بعض الاعضاء مستنين جوة هبدئ بالعزيز والغالي جدا استاذ صلاح حقيقة انسان

ذو علم وحنكة ورؤية والرؤية دي يشهد عليها احمد كار يوم ماسالو عن الفرق في المشية طبعا وياريت يامستر

صلاح تقعد معاة شوية المهم الراجل دة فعلا تقدر تقول علية انك تعتذ بمعرفتة ويديك شعو انك ازم تكون وانتة

معاة كويس لانة هوة من جواك عايزك تكون كويس

وطبعا جنبة وبالامانة افتكرتة انة ابنة مع الفرق الضئيل في السن بينهم بس بسبب المعاملة المفاجئة ابو عربي

بور سعيد كلهه شخص ليس امامك الا حلين وانتة معاة اما انك تحبة او تحبة وملهمش تالت مش هقدر اقول علية

اكتر من الي اتقال رغم اني مشيت قبل الغرزة بشوية كان نفسي اشوفة يا استاذ صلاح بس مليش نصيب بس

اناواثق ان طول ما مادا علي الارض ان شاء الله هشوفلة غرز كتير وان شاء الله هيطلع منهه سليم دتيما

بس قولوا امين

في القعدة كان منورهه احمد كار الي بعتز بمعرفتة جدا وحازم خضير الي اتمني اني اتكلم معاه اكتر في قادم الايام

والدكتور المحترم جدا جدا دكتورعبد السلام ومعرفش لية حسيت واحنا معاه انة زي محمد نجيب مع الظباط الاحرر بس اكيد

محدش هيعمل في النهاية زي ماعمل الظباط الاحرار بمحمد نجيب طبعا ..في انسان محترم تاني وسط العديد من

الناس المحترمة جدا الي كانت مالية الكافية خلاني اقول وفوق كل زي علم عليم هوة الباش مهندس شريف هوة

فعلا باش ومهندس في نفس الوقت وفعلا قبل ما اتكلم معاة كنت ابتديت اتنطت وسط زمايلي واتغريت اني بعرف كل

حاجة عن العربيات بس معاة كت في حالة صدمة وزهول واعجاب واحترام

وبقول للعين الكبيرة التي تراقبنا داخل المنتدي وهوة عارف نفسة كويس الي فرحان بانة رافع علم الطليان دايما

اقولة ان المطش التاني لسة مخلصش وبعدين قلي هنا انتة اية الدراعات دي تقريبا هية اتصممت ليك انتة

وبس علي العموم يضحك كثيرا من يضحك اخيرا ياباش مهندس وبقلك اية فكك من مشروع ادارة

وخلينا في خرسانة لانة اجمد وافيد
طبعا مش هنسي حزب نيسان الجميل وكوكي حبيب قلبي ان شاء الله هتجيب التيدا قيب

وتحياتي للناس الي جات من الرحاب والمنوفية

طبعا المهندس احمد كامل عم مهندسين ادارة المشروعات كلهم بقلة متريحنا من المعيدين عندنا شوية

فية ناس ماسعفنيش الوقت اني اتعرف عليهم اكتر بس ان شاء الله ملحوقة المرات الجاية

وتحياتي للباقي واسمحلي ابو نورا استعين بلستة الاسماء من عندك
دكتور عبد السلام (بلبلان)
احمد كامل
احمد كار
صلاح عبد النبى
(او ما يعرف بمربع الهلاك او جروب مصر موز)
ا.سيف الدين
وحش وحوش رينو الجامد بوب
صديقى الصدوق حازم خضر
لانسر ستايل
كوكى
تيفا كينج
نور بيجو
برومادا
احمد انور
ايمن عبد الرازق
سومو
فادى
فورتيك واصحابه الاتنين ياريت بجد نشوفكم المقابلة الجاية
استاذ محمد اللى جه من المنوفية
دريم لافر التيداوى واخوه
ابراهيم داود
تامر تامر
والمفاجئه احمد علاوى
والمفاجئة ايضاً اسلام امير
ابن الدكتور عبد السلام (سامحنى يا دكتور ناسى الاسم)
ومفاجئة المفاجئات م. شريف شاكر
والعبد لله ابونورا

ومعلش واسف لو نسيت اي حدث او واحد من الناس الي اتشرفت بيهه ودة نسان مؤقت لكن حقيقي كل شئ

اتحفر جوة القلب

قديم 13-12-2009, 08:49 PM
كيكووو كيكووو غير متواجد حالياً

كيكووو is a jewel in the roughكيكووو is a jewel in the roughكيكووو is a jewel in the roughكيكووو is a jewel in the rough

ربنا يحافظ على الجروب كله وعقبال مليون مقابله