العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 27-11-2010, 03:43 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

صحيح عملتو ايه فى سبير كار لاقيتو الحاجه الى كونتم عاوزنها ولا لا
و الله يا كيمو تقريبا معملناش حاجة عايز مرايا بلوتوث موجودة بس مفيش حد يركبها طب عايز طقم نيكل للماتريكس مش موجود طب عايزين طقم نيكل للاوكتافيا برده مش موجود كنت عايز اقوله انتو فاتحين ليه انهاردة اصلا

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 27-11-2010, 03:52 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

و الله يا كيمو تقريبا معملناش حاجة عايز مرايا بلوتوث موجودة بس مفيش حد يركبها طب عايز طقم نيكل للماتريكس مش موجود طب عايزين طقم نيكل للاوكتافيا برده مش موجود كنت عايز اقوله انتو فاتحين ليه انهاردة اصلا
ههههههههههههههههههههههههه هههه
يا خساره البنزين

كريم على
قديم 27-11-2010, 04:25 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

عمورة حبيب قلبى لوعايز نواكل الماتركس انا عارف ناس بتبيعة ممكن نتقابل ونروح انا وانت لو حبيت وبردة نواكل الأوكتافيا فشوف لو عايز قول ونتقابل فى اى حتة انت عايزها وانا تحت امرك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 27-11-2010, 04:43 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

عمورة حبيب قلبى لوعايز نواكل الماتركس انا عارف ناس بتبيعة ممكن نتقابل ونروح انا وانت لو حبيت وبردة نواكل الأوكتافيا فشوف لو عايز قول ونتقابل فى اى حتة انت عايزها وانا تحت امرك
شكلها ايه دى يا باسم عندك صوره ليها

كريم على
قديم 27-11-2010, 04:51 PM
الصورة الرمزية الزعيم2
الزعيم2 الزعيم2 غير متواجد حالياً

الزعيم2 has a spectacular aura aboutالزعيم2 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ياعم ده مشوار طلع لى الساعة 1 بالليل وكان هيبقى بيننا تليفونات وكنت هتصرف لك مش هسيبك لو انا اتاخرت كنت هكلم كورسير يقابلك او او يتصرف لك
متخافش
انت معاك اقوى جهاز مخابرات فى المنتدى
ههههههههههههههههههههه
وبعدين على الاقل حضرتك رحت قضيت بعض الوقت معاهم انا بقى مرحتش خالص لانى والله راجع البيت بعد الساعه 3 صباحا
وبعدين لو اعرف انى هتشرف بصحبة كورسير لحد هناك مكنتش فوت المشوار ده ومش مهم الشغل لانه باين عليه انه مشكله من من مشاكل الزمن ههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 30-11-2010 الساعة 06:41 PM سبب آخر: تنبيه بتحري الدقه في كتابه لفظ الجلاله...