العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 (اهم الموضوعات)

قديم 08-10-2011, 10:10 AM
شريف بسيوني شريف بسيوني غير متواجد حالياً

شريف بسيوني is on a distinguished road
افتراضي رد: عربيتك النيو اكسنت عاملة كام كيلو ..؟؟؟؟

يأسفني اني اخبركم بتجربتي حتي تعم الفائدة انا اشتريت السيارة نيو اكسنت وقدر ربنا اني عملت حادث بها واكتشفت النصب الكبير الى بيحصل فينا كشعب مصر وحسبنا الله ونعم الوكيل فى غبور اللهم انتقم منة شر انتقام اكتشفت ان السيارة جايلنا مصر مختلفة تماما عن السيارة فى باقي دول العالم اختلاف كلى وجزئي واكتر صدمة تلقتها واكتفي بها حتي لا اطيل عليكم ان شاسية الأكصدام الداخلى متغير عن باقى الدول لأن الأكصدام عندي ادمر القشرة والشاسية بتاع الأكصدام واكتشفت ان شاسية الأكصدام الى راكب ضعيف جدا تشيلة بصباعك الصغير ولما رحت اشتري شاسية اكصدام استيراد من الحرفيين الى بيجيبوا عربيات من امريكا وغيرها لقيت شاسية الأكصدام الى في العربية النيو اكسنت الى جاية من برة مختلف تماما عن الى عندنا لما فكهولي قدامي من العربية مقدرتش اشيلة بأيد واحدة شلتوا بايدي التنين بعكس التاني الى كان فى العربية الزيرو الجديدة الى شلتة بصباعي الصغير ودي بالنسبالي كانت صدمة كبيرة قوي حسيت اننا بناخد على قفان كلنا كشعب مصري بيكسبوا فلوس مقابل حياتنا يعني ممكن كنت اموت فى الحدثة بسبب شاسية الأكصدام المعفن الى راكب واكتشفت كتير وكتير وربنا معانا والله احنا شعب بيقاسي كتير من الحرمية الى ملية البلد واخيرا انصح كل مصري اوعة تشتري عربية جديدة من مصر اوع والله العظيم هترمي فلوسك فى الأرض ولا قدر الله ممكن تخسر حياتك كمان وربنا يسترها علينا جميعا . وعلى فكرة عربيتي موديل 2008 وعامل 23000 كيلو
قديم 11-10-2011, 12:41 AM
hazemfigo hazemfigo غير متواجد حالياً

hazemfigo is on a distinguished road

نيو اكسنت 2010 وعامله 25500 كم والحمد لله مفيهاش مشاكل
قديم 22-10-2011, 01:35 AM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice
خبر رد: عربيتك النيو اكسنت عاملة كام كيلو ..؟؟؟؟

عاملة دلوقتى 20000 الف كيلو والحمد لله الحمد لله زى الفل

قديم 24-10-2011, 08:11 PM
mohandes mohandes غير متواجد حالياً

mohandes will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohandes مشاهدة المشاركة

معايا موديل 2010 ومفيش مشاكل فيها غير اللي رايح واللي جاي يخبطها وهي راكنة واللي يعدي عليها بمفتاح يجرح بيه الشنطة اعتقد ده عيب عربية
فعلا عيب عربية لان الخبطات مازالت تتوالى عليها وهي مركونة هههههه هاتجنن دنا مالمستش بيها حد وانا بركن بعمل حساب اللي عاوز يطلع واللي ممكن يخبطني وبرضو مفيش فايدة
ده مرة كنت رايح الساحل نزلت لقيت البواب مطوقهاش فإديتها تطويقة سريعة ولما وصلت الساحل لقيتها مطبقة من الجمب محدش يقولي ازاي
المهم هي مانيوال عاملة 31000 دلوقتي
قديم 06-11-2011, 01:52 AM
المعز لدين الله المعز لدين الله غير متواجد حالياً
من انا؟: احب كل الناس واتمنى رضا الله ودخول جنته
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الكمبيوتر

المعز لدين الله is on a distinguished road

هى عاملة 4000 موديل 2010 وهى ما شاء الله كويسة عدا الخبطات وهى واقفة من طوب للعيال وخلافه ولكن الحمد لله