العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 31-01-2012, 12:11 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا و بالتفصيل صور جريمة لحام نصين النترا 80 صورة

بصراحة أنا كان عندي إعتقاد إن أعمال الفهلوة و التلبيس دي بتكون في مصر وبس وأول مره أشوف شغل الغش والخداع ده بره
لأن حادثه زي دي المفروض إن العربيه تتكهن و تعدم بعدها فورا و لا يجوز عمل اللحامات دي أبدا
وحتى لو أفترضنا إن صاحب السيارة صفي النية وانه مش هايبعها لحد تاني فده في حد ذاته مجازفه بحياته وحياة الركاب بعد كده

على أي حال موضوع زي ده يخللي الناس تصطحب معاها سمكري عند إقدامها على شراء سيارة مستعمله ولا زم يكون سمكري شاطر جدا وموضع ثقه

ربنا يستر علينا وعلى أولادنا و يرحمنا من الغش والغشاشين
قديم 31-01-2012, 05:32 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute
انذار رد: حصريا و بالتفصيل صور جريمة لحام نصين النترا 80 صورة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

بصراحة أنا كان عندي إعتقاد إن أعمال الفهلوة و التلبيس دي بتكون في مصر وبس وأول مره أشوف شغل الغش والخداع ده بره
لأن حادثه زي دي المفروض إن العربيه تتكهن و تعدم بعدها فورا و لا يجوز عمل اللحامات دي أبدا
وحتى لو أفترضنا إن صاحب السيارة صفي النية وانه مش هايبعها لحد تاني فده في حد ذاته مجازفه بحياته وحياة الركاب بعد كده

على أي حال موضوع زي ده يخللي الناس تصطحب معاها سمكري عند إقدامها على شراء سيارة مستعمله ولا زم يكون سمكري شاطر جدا وموضع ثقه

ربنا يستر علينا وعلى أولادنا و يرحمنا من الغش والغشاشين
اوجه الرد للعضو طارق ابوزيد لانه و بالرغم من خبرته كتاجر لقطع الغيار يرى ان السيارة مازالت قابلة للاصلاح و العودة للسير مما اثار دهشتى الشديدة و لكنى على اتم اليقين انه شخصيا لا يطمئن للسير بهذه السيارة

قديم 31-01-2012, 06:07 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bunnybunny77 مشاهدة المشاركة

اوجه الرد للعضو طارق ابوزيد لانه و بالرغم من خبرته كتاجر لقطع الغيار يرى ان السيارة مازالت قابلة للاصلاح و العودة للسير مما اثار دهشتى الشديدة و لكنى على اتم اليقين انه شخصيا لا يطمئن للسير بهذه السيارة
صلي على النبي واهدى كده و لا تضايق نفسك كلمة في ودنك أنا شخصيا أستغربت من المداخلة نفسها بغض النظر عن كون صاحب المداخله تاجر قطع غيار أو لا
بس أستاذ طارق ابوزيد أعتقد أنه كان معترض على توصيف االموضوع بوصف انه جريمة
يعني هو مختلف فقط على المسمى مش أكتر لكن هو شخصيا ماعتقدش انه يرضى يسافر بعربيه (مش هاقول يشتري) ملحومة نصين
قديم 31-01-2012, 07:54 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute
Angry رد: حصريا و بالتفصيل صور جريمة لحام نصين النترا 80 صورة

اتفق معك تماما اخى payoo
و محاولة ترميم مثل هذة السيارات فعلا جريمة يرتكبها من يقوم بذلك و مالك السيارة بحق نفسه و من سيقود السيارة بعده اتمنى من الله ان يسترها معانا جميعا

التعديل الأخير تم بواسطة bunnybunny77 ; 31-01-2012 الساعة 08:04 PM
قديم 01-02-2012, 10:37 AM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light

طبعا يا جماعه ديه حاجة نحرق الدم عالم ولاد تييييييييييت والله الي يعمل كده لازم العربيه تروح بنزينه ويتكشف عليها حته حته والله من تحت هوالي بيبين كل حاجة مهما كان الشغل حلو اكيد هتلاقي غلطة وطبعا مستحيللللللللللل الواحد يمشي ويسافر بعربيه زي ديه انا اترعب والله
ربنا يسترها معانا