العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 17-11-2010, 07:06 PM
ahmed elzyat ahmed elzyat غير متواجد حالياً

ahmed elzyat is on a distinguished road
افتراضي رد: عودة رينجوا

حمد الله على سلامتك يا رينجو وكل سنة وانت طيب وفعلا كان عنده حق اسد انه يعمل الموضوع الجميل ده و يسبقنا كلنا احنا كلنا بنعتز بيك يا رينجو وبنستنا مشارركاتك بجد عشان انت فعلا بتضيف لينا من خبراتك مع لوجان حاجات كتير
قديم 21-11-2010, 03:06 PM
waleed_es waleed_es غير متواجد حالياً

waleed_es will become famous soon enough

رينجو حمد الله على السلامة كنا فعلا مفتقدينك، الحقنى انا ليا سؤال مهم قوى، أنا حجزت صيانة ال 10 الاف وفاضل عليها اسبوع، بس لحد ما اروحلهم هكون عديت ال 10 الاف كيلو بحوالى 150 او 200 كيلو، هل دى فيها مشكلة بالنسبة للزيت اللى المفروض يتغير على 10 الاف كيلو؟؟؟؟. طيب لو غيرت انا الزيت بنفسى هل لازم اغير فلتر الزيت ؟؟؟ قولى اعمل ايه الله يخليك.
قديم 21-11-2010, 03:07 PM
waleed_es waleed_es غير متواجد حالياً

waleed_es will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_es مشاهدة المشاركة

رينجو حمد الله على السلامة كنا فعلا مفتقدينك، الحقنى انا ليا سؤال مهم قوى، أنا حجزت صيانة ال 10 الاف وفاضل عليها اسبوع، بس لحد ما اروحلهم هكون عديت ال 10 الاف كيلو بحوالى 150 او 200 كيلو، هل دى فيها مشكلة ؟؟؟؟. طيب لو غيرت انا الزيت بنفسى هل لازم اغير فلتر الزيت ؟؟؟ قولى اعمل ايه الله يخليك.
أنا سؤالى طبعا عن تغيير الزيت.
قديم 22-11-2010, 10:42 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

الف حمدلله علي السلامة واحب اضيف ان موضوعات الرينجو كانت من اهم اسباب انضمامي للمنتدي الرائع واولي اسباب شرائي للوجان وعشقي لها بعد كده شكرا جزيلا رينجو باشا