العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-04-2011, 03:27 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haithem مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والدتى تريد شراء سيارة بالتقسيط لى بالامكانيات التالية
1- والدتى معاش مبكر وتبلغ من العمر 55عاما وقيمة المعاش 1017ج شهريا
2- بالنسبة للمقدم فمعى الان 20000الف ج
3- بالنسبة للسيارة اريدها اوتوماتيك..ولا يشترط النوع ويفضل 1300 سى سى او 1600سى سى

4- بالنسبة للضامن فهل يجوز ان يكون انا الضامن حيث انا املك شقة تمليك باسمى مع العلم بانى طالب
او والدى معاش ايضا بقيمة 1000 ج شهريا ويبلغ من العمر 65 عاما

ملحوظة هامة

ارجو ان يكون المعرض او بائع السيارة من مدينة الاسكندرية حيث محل الاقامة فى الاسكندرية

ارجو الرد سريعا لانى جاد جدا جدا ومقدم على الشراء واذا وجدت السيارة المناسبة فلن ياخذ الامر اكثر من يومين
وهذا رقم تليفونى للتواصل
0178272434
امامك 2 حل اما تغير العربية وتختار شى غير الاتوماتيك او ترفع المقدم
ودة لضعف الضمنات عند حضرتك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 09-04-2011, 03:28 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد السيد عبده محمد مشاهدة المشاركة

محدش فاهم حاجة
وضح استفسارك علشان اعرف ارد على حضرتك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 09-04-2011, 03:29 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجدى طه مشاهدة المشاركة

انا عايز سياره شيفرلوه اجره ابيض زيرو وعايز اعرف نظام التقسيط ومعايا مقدم 15000 جنيه وكنت عايز اعرف ينفعو مقدم ولا لا ويا ريت الرد السريع
مع حضرتك نمر ولا لا
وضمناتك اية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 19-04-2011, 12:19 AM
hamada mando hamada mando غير متواجد حالياً

hamada mando is on a distinguished road

لوسمحت كنت عاوز اسال سوال وياريت ترد عليا بكل تفسير انا رقمى 0121870563 انا من اسكندريه وعاوز اشترى تاكسى بالتقسيط ومعايا 40000 مقدم وممكن اعلى القسط لحد 2000 جنيه وكل المعارض عاوزه 60000 مقدم فحضرتك لو تفيدنى بكل ما عندك وتقولى اعمل ايه او اروح لمين يا ريت ترد عليا على الموبايل حضرتك او هنا مفيش مشاكل بس ارجو الرد السريع وشكرا جزيلا لكم

بعد اذنك ضرورى الرد يا استاذ سيف للضروره القسوه جدا جدا وللاهميه ولانى جاااااااد جدا جدا

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 21-04-2011 الساعة 09:40 PM
قديم 20-04-2011, 07:47 PM
Flight Dispatcher Flight Dispatcher غير متواجد حالياً

Flight Dispatcher is on a distinguished road

أستاذ سيف .. أحييك علي مجهودك في مساعدة الغير جزاك الله كل خير .

انا كان عندي استفسار بسيط .. ممكن أقسط عربية بدون ضمانات مالية كمفردات مرتب او وديعة في بنك بمجرد اني ادفع أكتر من 50% من تمن العربية ؟؟؟ و ايه مميزات النظام ده و عيوبه ؟؟؟ و لو تعرف معرض سيارات انت ضامنه ياريت تفيدني بيه ..

و بالنسبة للأصول العقارية اللي بتطلع دخل شهري لورثة ( بمعني ان صاحب العقار متوفي و أولاده بيحصلوا علي القيمة الإيجارية بالتراضي دون أعلان وراثة ) .. ممكن تعتبر ضامن للتقسيط .. ؟؟

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات