العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-12-2010, 02:29 AM
roty roty غير متواجد حالياً

roty is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقك لشراء سيارة بالتقسيط (حصرى لمصر موتورز)

انا هنا بردوا معلش بتعب حضرتك معايا :-)!! انا كان عندي استفسار, هوه الفايدة في نظام التقسيط للعربية بتتحسب على تمن العربية كامل وبعدين يتخصم منه المقدم وعلى اساسها يكون باقي التقسيط؟؟ ولا الفايدة بتتحسب على المبلغ المتبقي بعد خصم المقدم؟؟ وشكرا
قديم 09-12-2010, 06:45 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة roty مشاهدة المشاركة

انا هنا بردوا معلش بتعب حضرتك معايا :-)!! انا كان عندي استفسار, هوه الفايدة في نظام التقسيط للعربية بتتحسب على تمن العربية كامل وبعدين يتخصم منه المقدم وعلى اساسها يكون باقي التقسيط؟؟ ولا الفايدة بتتحسب على المبلغ المتبقي بعد خصم المقدم؟؟ وشكرا
الفائدة بتتحسب على الباقى بعد خصم المقدم
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 18-12-2010, 02:58 PM
غير مسجل
Guest

انا بشكرك جدا على تعاونك و صبرك و أدبك
انا عايز أشترى رينو لوجان ف\أوبشن معايا 30000جم و دخلى يغطى القسط (2500جم) اية النظام اللى ممكن اختاره؟ و و كام المصاريف الادارية؟ و لازم أعمل تأمين تكميلى؟ و لا كفاية التأمين الاجبارى؟
قديم 18-12-2010, 08:20 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل مشاهدة المشاركة

انا بشكرك جدا على تعاونك و صبرك و أدبك
انا عايز أشترى رينو لوجان ف\أوبشن معايا 30000جم و دخلى يغطى القسط (2500جم) اية النظام اللى ممكن اختاره؟ و و كام المصاريف الادارية؟ و لازم أعمل تأمين تكميلى؟ و لا كفاية التأمين الاجبارى؟
ممكن حضرتك تكلمنى او اعرف طريقة الاتصال بك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 27-12-2010, 09:27 PM
احمد عبد القوى
Guest

عاجل

انا نفسى اشترى عربية بس مع الاسف لا يوجد وديعة لانى لسه بادء حياتى ومتزوج منذ سنه واحده بس داخلى الحمدلله كويس ولدى محل وله سجل تجارى من سنوات كثيره وارغب بشراء سياره مثل اسبرانزاA113او البيكانتو او دايهاتسو تريوس او هيونداى ماتريكس واستطيع ادفع من 15000الى 20000 مقدم فهل تلبون امنيتى ارجو الرد والله جاد جدا وهذا رقمى 0102634414 وشكرا

نسيت اذكر لحضرتك بانى لدى محلين اخرين بس لا يوجد لديهم سجل تجارى وارجو الاهتمام

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 30-12-2010 الساعة 09:18 PM