العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 18-12-2012, 08:30 PM
eng_yeso eng_yeso غير متواجد حالياً

eng_yeso will become famous soon enougheng_yeso will become famous soon enough
افتراضي رد: تجرربتى مع مركز المتحدة وصيانة ال50 الف كم هاااااااام جدااااااااا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود حسين المتحدة مشاهدة المشاركة

شكرا للجميع وخصوصا ادارة المنتدى فقد تم التعديل المطلوب منى ومن البشمهندس ياسر صاحب الموضوع لاول مشاركة .. مما يحمى المتحدة من الاساءة لسمعتها من حد يقرأ الموضوع بشكل سطحى دون الدخول فى تفاصيله الكثيرة .....
وعايز اقول حاجة كمان وهى انى برغم الضيق والخنقة التى عيشتها عند مشاهدتى للموضوع اول مرة .. ولكنه والله فعلا اصبح موضوع له معزة خاصة جدا عندى وخصوصا انى تعبت فيه جدااااااااااااا لغاية لما ربنا قدرنى وقدرت اوضح للبشمهندس ياسر كل النقط اللى كانت سبب سوء التفاهم بينه وبينا كمركز المتحدة ... والاهم طبعا احتفاظنا بعلاقة طيبة مع البشمهندس ياسر .. وانه زى ما قولته قبل كدة محدش جه عندنا المتحدة ومشى زعلان او حاسس انه مش واخد حقه لاى سبب ..... والله الموفق

محمود بية دة اقل واجب منى ارضاءا ليك ودة حقك وبجد سعيد جدا بازالة سوء التفاهم وعلى رأى المثل الصلح خير وربنا يديم المعروف يا استاذ محمود والمهم انك مبسوط وسعيد بتعديل المشاركة الاولى والاهم انك مرضى ومبسوط ومن ناحيتى الموضوع انتهى تماما ومفيش اى زعل واكبر دليل على دة انى هاجيلك قريب جدا لاتمام موضوع تغيير الطلمبة زى ما اتفقنا وساعتها انا هاجيلك انت شخصيا عشان انا لى عندك واحد نسكافية(بس المرة دى على حسابك انت بقا ههههههه) اول ما ارجع من السفر ان شاء الله هاجيلك اكييييييييد
قديم 04-02-2013, 01:52 PM
niceword niceword غير متواجد حالياً

niceword will become famous soon enough

يعنى من الاخر اروح المركز ده و ايه افيدونى
قديم 06-05-2013, 09:53 PM
eng_yeso eng_yeso غير متواجد حالياً

eng_yeso will become famous soon enougheng_yeso will become famous soon enough

ايوة روح وانت مطمن بجد بس اهم حاجة تعمل حسابك فى الفلوس على حسب نوع الصيانة اللى انت رايح تعملها
قديم 08-05-2013, 08:24 PM
elsheikh2010 elsheikh2010 غير متواجد حالياً

elsheikh2010 will become famous soon enoughelsheikh2010 will become famous soon enough

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
انا من بعد ما قرأت الردود كلها اتمنيت اني كان معايا اسبرنزا بسسب الأشخاص المخترمين مالكيها وانه هناك مركز خدمة محترم بيحترم العملاء وكمان بيحترم االسمعة الكبيرة الي حققها ... وده من شيم الناجحين الي بيخافوا على نجاحهم ، ولكن للأسف معايا فيرنا وعايز تكون الصيانة زي جدول التوكيل فهل ده متح عند المتحدة ... ولا شغلهم بس في الأسبيرنزا والدايو ؟؟؟ على فكرة انا من سكان البحر الأحمر بس انا أجي المركز مخصوص عشان الكلام الجميل ده ... فياريت الرد