العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 04-09-2012, 03:05 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tigercpu مشاهدة المشاركة

عايز ميجان هاتش باج جديد بمقدم 15000 الف
انا موظف بمطار القاهرة مرتبى الثابت 2750
قسط على 60 شهر
بس عايز اعرف ايه الفرق بين التقسيط البنكى او المباشر وشكرا
قسط البنك مع البنك القسط القسط المباشر مع الشركة
ممكن اعرف طريقة الاتصال بحضرتك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 04-09-2012, 03:14 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بهاء ربيع مشاهدة المشاركة

انا عاوز عربية لانسر مستعملة بس متكونش اقل من موديل 2004 واكثر من موديل2008 وتكون بالتسقيط ياريت لو تعرف اى حد بيعمل الموضوع داه ياريت تيفدنى وانا هكون شاكر لحضرتك وانا معايا جميع الضمانات لانى اعمل بالقوات المسلحة وكمان معايا مقدم فى حدود 30000 الف جنية .. منتظر الرد ان شاء الله ..
حضرتك مقيم فى القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
قديم 04-09-2012, 03:16 PM
mahmoud capello mahmoud capello غير متواجد حالياً

mahmoud capello is on a distinguished road

لو عايز عربية كيا كارينز2012 اتوماتك جميع الكماليات 125000 جنية تمنها
وهدفع مقدم 70000 يبقى القسط اد اية على خمس سنين وهل فية حظر بيع ولا لا؟؟
اللى عايز يقسط موظف حكومى وراتب اعلى من 10000 جنية وطبعا بدون تحويل مرتب بس ممكن تشوف مفرادات المرتب ومقيم بالقاهرة
قديم 04-09-2012, 05:31 PM
عامر بالايمان عامر بالايمان غير متواجد حالياً

عامر بالايمان is on a distinguished road

السلام عليكم
يا استاذ سيف الدين هذه هى اول مشاركه ليا فى هذا المنتدى الرائع وما شجعنى للاشتراك فيه هو سمعت حضرتك .... اخش فى الموضوع
اولا :- ابن عمى عايز يشترى سياره شيفرولية نص نقل الدبابة 2012 معاه حوالى 20000 الف مقدمه عايز اعرف قسطها هيبقى اد ايه اما عن الضمانات فا ولدته تعمل مدرسه فى التربيه والتعليم مرتبها تقريبا 1300 جنيه ...

ثانيا :- انا عايز سياره كيا ريو هاى لاين ومعايا حوالى 25000 الف مقدمه عايز اعرف قسطها اد ايه اما عن الضمانات فانا اعمل محامى ولديه مكتب وايضا بطاقه ضريبيه انتظر رد حضرتك عليا فى موضوعين ولك فائق الاحترام والتقدير
قديم 05-09-2012, 09:22 AM
محمد غطيو محمد غطيو غير متواجد حالياً

محمد غطيو is on a distinguished road

معايا عشرة الاف جنيه مقدم للعربية ومحتار اجيب لوجان بيزيك ولا سوزوكى التو اسكن فى دمياط عايز اعرف مقدم كل عربية فى دول وقيمة القسط وانا مش موظف حكومى ولا قطاع عام واقصى وممكن ادفع قسط من 500 الى 800 جنيه شهريا فيا ترى ايه المناسب بالنسبة لى ؟؟

ملحوظة جاد جدا فى الشراء