العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 27-08-2012, 04:37 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

عايز اسبرانزا 113
مقدم 20000 وقسط على 60 شهر
مقيم بالعاشر
الوراق المطلوبه وهل فى تامين اجبارى ولا لا
فى تامين
للاستفسار السريع
09009488
قديم 27-08-2012, 09:27 PM
معتز محمد معتز محمد غير متواجد حالياً

معتز محمد is on a distinguished road
للاهمية السلام عليكم ورحمته الله وبركاته

أشكر حضرتك طبعا على الموضوع الاكثر من رائع ولكن لدى أستفسار أخى الحبيب أريد هوانداى فيرنا فل أوبشن . الشكل القديم ليست RB وأنا هنزل مصر خلال الفتره القادمه مع العلم إنى من القاهره أريد معرفة المقدم كام والاوراق المطلوبه والفائده كام على 4 سنوات مع العلم إنى أريد القسط 800 إلى 1000 جنيه كام المقدم ولو القسط 1274 مثلا المقدم كام ولك جزيل الشكر أخى الحبيب
قديم 01-09-2012, 03:45 PM
tigercpu tigercpu غير متواجد حالياً

tigercpu is on a distinguished road

عايز ميجان هاتش باج جديد بمقدم 15000 الف
انا موظف بمطار القاهرة مرتبى الثابت 2750
قسط على 60 شهر
بس عايز اعرف ايه الفرق بين التقسيط البنكى او المباشر وشكرا
قديم 02-09-2012, 08:53 AM
بهاء ربيع بهاء ربيع غير متواجد حالياً

بهاء ربيع is on a distinguished road

انا عاوز عربية لانسر مستعملة بس متكونش اقل من موديل 2004 واكثر من موديل2008 وتكون بالتسقيط ياريت لو تعرف اى حد بيعمل الموضوع داه ياريت تيفدنى وانا هكون شاكر لحضرتك وانا معايا جميع الضمانات لانى اعمل بالقوات المسلحة وكمان معايا مقدم فى حدود 30000 الف جنية .. منتظر الرد ان شاء الله ..
قديم 04-09-2012, 03:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السلام عليكم ورحمته الله وبركاته

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتز محمد مشاهدة المشاركة

أشكر حضرتك طبعا على الموضوع الاكثر من رائع ولكن لدى أستفسار أخى الحبيب أريد هوانداى فيرنا فل أوبشن . الشكل القديم ليست RB وأنا هنزل مصر خلال الفتره القادمه مع العلم إنى من القاهره أريد معرفة المقدم كام والاوراق المطلوبه والفائده كام على 4 سنوات مع العلم إنى أريد القسط 800 إلى 1000 جنيه كام المقدم ولو القسط 1274 مثلا المقدم كام ولك جزيل الشكر أخى الحبيب
علشان يكون القسط فى حدود 1275 هتدفع النصف مقدم
ولو عايز القسط اقل من 1000 هيزيد المقدم اكثر من نصف ثمن السيارة
ممكن تكلمنى ونرتب الامور
09009488