العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 30-09-2012, 12:59 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 128 ولا 127 ؟ أفضل و أرخص ؟

فعلا الـ 127 مش بتمسك باروما زى الـ 128 بس عيبها انها ديقة اوى وموتورها موتور غسالة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 30-09-2012, 01:06 PM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of

انا سمعت عن موضوع الماتور و عرفت أنه عالى عشان سير الكاتينة جنزير تقريبا مش كاوتش صح ؟
انا لسه جديد فموضوع العربيات و بحاول أتعلم
طب انا مش حزود عن 80 100 مثلا حيبقى الصوت عالى برضو على كل السرعات ؟ و انا عاوزها ل 4 افراد فقط فموضوع ديقة مش مشكلة اوى طالما 2 بس حيركبو ورا

معلش تاعب حضرتك معايا

تذكر دائما أن
الليل هو بداية النهار
والشتاء هو بداية الصيف
والألم هو بداية الراحة
والتحديات هى بداية الخير
والتفاؤل بالخير هو بداية القوة الذاتية
قديم 30-09-2012, 01:11 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

ابدا ولا تعب ولا حاجة
انا كنت بقصد فى المشاركة السابقة ان موتورها ضعيف اوى بصراحة وليس اقصد ان الموتور صوتة عالى

ربنا يعطرك فى حاجة كويسة

بس برضة فكر فى الريتمو

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 30-09-2012, 01:13 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

فعلا الـ 127 مش بتمسك باروما زى الـ 128 بس عيبها انها ديقة اوى وموتورها موتور غسالة
صديقى العزيز 127 افضل من ال 128 بكتيرررررررررررررررررررر حتى لو موتورها موتور غسالة على رائيك !!!!!!!!!!!!!!
لو سوبر فيورا نضيفة ورقم شاسيه كارتيرة مش قايم يبقى تمام !وبيركب لها موتور التوب وبتبقى جراية! بلاششششششششششش 128 نهائى !!
وممكن ريتمو ال 86 الاربع فوانيس مدورين ممتازة وبيركب لها موتور الريجاتا بفتيسه وتبقى حكاية !!

AHLNW SHALN
قديم 30-09-2012, 01:20 PM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of

ضعيف فالسحب مثلا و كده ؟
طيب الريتمو عاملة كام ؟
و موضوع أنى أغير ماتور ده صعب فالأول انا عاوز أجيب حاجة كويسة و مصرفش عليها كتير

تذكر دائما أن
الليل هو بداية النهار
والشتاء هو بداية الصيف
والألم هو بداية الراحة
والتحديات هى بداية الخير
والتفاؤل بالخير هو بداية القوة الذاتية