العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > بولو POLO

قديم 19-04-2012, 11:36 AM
adhamgolf adhamgolf غير متواجد حالياً

adhamgolf is on a distinguished road
عاجل مطلوب ميكانيكي + عفشجي كويس بالأسكندرية - بولو 97

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الأخوة الأعضاء الكرام والسيد المهندس سمير عياد المتميز
انا علي منتداكم بقالي فترة بسيطة مش كتير انما معجب جدا بمستوي الحوار والمستوي الثقافي عموما والمستوي الثقافي الخاص بالسيارات
انا طالب مساعدتكم القيمة فإنكم تفيدوني بخصوص ميكانيكي متخصص بولو 97 بالأسكندرية ويكون عنده قطع غيارها لأن انا تعبت والله من اشتغالات الصنايعية ليا وصرفت دم قلبي فلوس
وعربيتي من يوم ماجبتها وهي مش مريحاني لأن صاحبها كان مهمل أوي فيها وانا مع الأسف اتسكيت فيها او بمعني أصح اتباعت لصالح صاحبها واللي بعمله دلوأتي اني بحاول اظبطها تماما عشان تكون صالحة للسفر لأني بسافر كتير اوي
واكتشفت مع الأسف الشديد انه صاحبها معدل تعديلات كتيره اوي فيها بدون وعي وفهم .... منها مثلا مركب جنوط اسبور مقاس 14 ووزنها تقيل جدا وحتي شكلها مش حلو .... المهم يعني الحمد لله علي كل حال اتمني تفيدوني بخصوص ميكانيكي كويس وعنده قطع غيار البولو 97 بالأسكندرية ولو رقم تليفونه عشان اقدر اكلمه يوصفلي مكانه بالظبط اكون شاكر جدا
سؤال اخير للباشمهندس سمير عياد انا عندي تقل فظيع في الدركسيون والسياره متعدله من باور إلي اسكترا عادية ولسه شاريها جديد - انما شاكك انه الميكانيكي يكون ركب حشو سكاترا وريح دماغه - فهل تقدر تفيدني يا باشمهندس انا عندي صوت خبط معدني في الدركسيون وتقيل جدا وساعات بيخف والعربيه دايما بتجيب كوبلن يمين معايا ماعرفش ليه غيرته مرتين فأربع شهور لحد دلوأتي .

وشكراً جزيلاً لزملائي الأعزاء جميعاً
قديم 26-04-2012, 12:43 AM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold
افتراضي رد: مطلوب ميكانيكي + عفشجي كويس بالأسكندرية - بولو 97

مساءالخير
فى واحد بتاع قطع غيار وميكانيكى ممتاز اسمة اسامة رسمى مكانة اسفل عمارات الشرطة اللى عند كوم الدكة ناحية استاد الاسكندرية دة راجل امين جدا
قديم 26-04-2012, 01:34 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

م.ابراهيم عزيز بيعمل فى توكيل vw فى مرغم صباحاً
كليوبترا على البحر بعد فندق الحرم اول يمين
ش رشدى
موبيل :010003137999
بلغة انك من طرفى

قديم 26-04-2012, 04:00 AM
kimo10 kimo10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الحديد والصلب
هواياتي: فيس بوك

kimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adhamgolf مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الأخوة الأعضاء الكرام والسيد المهندس سمير عياد المتميز
انا علي منتداكم بقالي فترة بسيطة مش كتير انما معجب جدا بمستوي الحوار والمستوي الثقافي عموما والمستوي الثقافي الخاص بالسيارات
انا طالب مساعدتكم القيمة فإنكم تفيدوني بخصوص ميكانيكي متخصص بولو 97 بالأسكندرية ويكون عنده قطع غيارها لأن انا تعبت والله من اشتغالات الصنايعية ليا وصرفت دم قلبي فلوس
وعربيتي من يوم ماجبتها وهي مش مريحاني لأن صاحبها كان مهمل أوي فيها وانا مع الأسف اتسكيت فيها او بمعني أصح اتباعت لصالح صاحبها واللي بعمله دلوأتي اني بحاول اظبطها تماما عشان تكون صالحة للسفر لأني بسافر كتير اوي
واكتشفت مع الأسف الشديد انه صاحبها معدل تعديلات كتيره اوي فيها بدون وعي وفهم .... منها مثلا مركب جنوط اسبور مقاس 14 ووزنها تقيل جدا وحتي شكلها مش حلو .... المهم يعني الحمد لله علي كل حال اتمني تفيدوني بخصوص ميكانيكي كويس وعنده قطع غيار البولو 97 بالأسكندرية ولو رقم تليفونه عشان اقدر اكلمه يوصفلي مكانه بالظبط اكون شاكر جدا
سؤال اخير للباشمهندس سمير عياد انا عندي تقل فظيع في الدركسيون والسياره متعدله من باور إلي اسكترا عادية ولسه شاريها جديد - انما شاكك انه الميكانيكي يكون ركب حشو سكاترا وريح دماغه - فهل تقدر تفيدني يا باشمهندس انا عندي صوت خبط معدني في الدركسيون وتقيل جدا وساعات بيخف والعربيه دايما بتجيب كوبلن يمين معايا ماعرفش ليه غيرته مرتين فأربع شهور لحد دلوأتي .

وشكراً جزيلاً لزملائي الأعزاء جميعاً
كان الله فى عونك اخى هى اول سيارة بتكون مقلب انا زيك اول سيارة لى كان استغفر الله العظيم واكيد المهندس سمير وباقى خبراء المنتدى لما يقراوا موضعك حيفدوك جدا

كمال معروف

ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
قديم 26-04-2012, 12:22 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

إن شاء الله الرجالة هنا يفيدوك
أنا أسكندرانى زيك بس بصراحة معرفش فى الفولكس