العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 15-09-2010, 09:17 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ROMEOOO مشاهدة المشاركة

فيه حل وحيد للستات عشان يسوقوا كويس الحل إنهم يشربوا بيريل عشان يسترجلو شوية

محتاجين شوية هرمون تستستيرون عشان يبقى عندهم الجرأة ويسوق كويس على فكرة أنا بهزر

لو الستات عوزين يبقوا زي الرجالة في السواء أول حاجة الجرأة والتركيييييز التركيييييييز ناقصهم التركييييز وبرده ياخدوا بالهم وميتشغلوش بالكاسيت والموبيل وتسريح الشعر والكلام ده ويسترجلو شوية في السواقة أنا بهدي للستات الفيديو ده وفيه اخطائهم

<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">

طب ياتري بيريل اية؟!!!!!!!!!!
اناناس
ولا تفاح

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 23-11-2010, 03:37 AM
الصورة الرمزية look344
look344 look344 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: 3D Graphics Engineer

look344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant future

سواقة الستات ؟
لو شفت ست بتسوق عربية ادى اشارة او سيبها تعمل الى هيا عايزاه لغاية ما تخلص وتهدى
مع احترامى للستات

بس سبحان الله
كل ما اركز مع ست بتسوق شوية الاقى حجات غريبة بتعملها
واحد عاوزة تركن تقوم خابطة فوانيس عربيتين تلاتة وعادى جدا ولا اكنها عملت اى حاجة

واحدة تمشى وتلاقى العربية عمالة تنط منها زى البطة مش بتمشى بالراحة لا نط نط

اعتقد ان سواقة الستات بقت معروفة
ممكن تلاقى مسافة 10 متر بين عربيتين تعرف انها ست الى بتسوق وسايبة المسافة دى
تلاقى صوت موتور عربية عالى اوى وبيهدى بسرعة بردوا ست الى بتسوق
عربية ملهاش هدف لا يمين ولا شمال ولا بتستجيب لاى نوع من التنبيهات بردوا ست الى بتسوق

اعتقد ان الستات محتاجة التكيز بردوا لان الواحد شاف فى سواقتهم قصص
ودى برلاية للى عاوز

قديم 06-05-2011, 02:45 AM
الصورة الرمزية twlight
twlight twlight غير متواجد حالياً

twlight has a spectacular aura abouttwlight has a spectacular aura about

انا مش فاهمه فى ناس ظالمنا كتير اوى ده حقنا وفعلا فى ستات سواقتهم وحشه جدا بس برده فى ستات سواقتهم كويسه بس المشكله فعلا ان فى ناس اول ما تلاقى واحده ست الى بتسوق بيرخموا عليها وانا شوفت الموضوع اكتر من مره ومش عارفه ايه السبب

قديم 06-05-2011, 04:55 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

ما هي الملوخيه اللي ناقصها تقليه هي اللي اديتهم رخص سواقه
انا نفسي بجد نعمل زي السعوديه بالظبط و اللي يحصل يحصل

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 06-05-2011, 05:04 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

الستات فى السواقة ينقسموا الى فئتين فئة مالهاش فى السواقة ودى الفئى الغالبة وتمثل حوالى 85 % من السيدات فى مصر و10% بتسوق بتحفة وبراعة ودى الفئى الاقل للاسف و5%الفئة المميتة اللى بتجرى ومش بتسوق اساسا

فئة 85%
حق مكتسب تكسر عليك وتيجى ادامك وتوقفك وتدخل ادامك ولو بس اعترضت تلاقى نظرة استغراب بمعنى انت اتجنيت ولا ايه مالك ولما تكون بتطلع من عربية واقة ومدى اشارة وست اللى جليه تعمل مش واخدة بالها وتدخل برغم انها شايفاك والقمة باه لما تبقى ماشيه على 40 كم فى الحارة الشمال ومش مهتمة بالناس اللى وراها اوبتحكى مع اللى جنبها او معاها تليفون مهم ياحرام و

فئة 5%
اللى بتجرى وتشد والهاش فى السواقة اساسا وعربيتها ماتلاقيش حته ممكن تخبطها لان الصاج متدمر وتقرص ومابتعرفش تلم نفسها ودى الفئة الاخطر

فئة 10%
الفئة دى بتشمل ستات بتسوق احسن من بعض الرجالة وبتشد وغرز وترس وكل اللى نفسك فيه معاك وانا بحب شخصيا الفئة دى

والحل مش فى سواقة الستات بس الحل اننا كلنا نسوق سواقة متحضرة ومحترمة لان عدم التزام فئة حتخلى الباقيين مش ملتزمين ونخلى اختبار رخصة القيادة اختبار بجد اختبار بيبين اللى بيسوق من اللى مالوش فيها (يعنى قلل او الغى الواسطة)

ولو لاقدر الله عملت حادثة مع ست وفى الاغلب حتكون هيه اللى غلطانة حتنزل تتطمن على عربيتى واحاول اتجنب الكلاممعاها عشان مااثيرش اعصابى وااتصل بالنجدة ولو معاها اطفال حتطمن عليهم الاول طبعا وظز العربيات اساسا

وشكرا بجد موضوع لامس كل اللى بيسوق فى مصر
ماشاء الله عليك يا بدر باشا
والله داخل اقول رايي قولت أقرا المشاركات الاول
لقيتني كنت حاقول نفس كلامك بالضبط
دا توارد خواطر دا ولا ايه؟؟؟
ليا الشرف طبعا