العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 12-01-2012, 02:35 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة سكندرية قريباً بإذن الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

الله بنور
علشان بفضوكوا يوم 25 ينابر
اية رايك يا استاذ على على شان اعرف احتفل بعيد الثورة فى الاجازة

كريم على
قديم 12-01-2012, 06:55 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

يبقي ان شاء الله المقابله تبقي اول فبراير
علشان لو فيه قلق يوم 27 اللي هو الجمعه
يكون الاسبوع اللي بعدها الامور هديت و استقرينا

حـازم خـضـر

قديم 04-02-2012, 01:01 PM
الصورة الرمزية fares tany
fares tany fares tany غير متواجد حالياً
من انا؟: "واذا فعلوا فاحشة أو ظلموا انفسهم ذكروا الله"
التخصص العملى: قانونى
هواياتي: قراءة ,كتابة, تاريخ, سيرة, سياسة,رحلات, تخييم

fares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond reputefares tany has a reputation beyond repute

انا عايز اعرف يا جماعة ليه الغيتم لقاء للاسكندرية بدون تحذير مسبق ؟؟؟و احنا روحنا ع الفاضى
قديم 04-02-2012, 02:30 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares tany مشاهدة المشاركة

انا عايز اعرف يا جماعة ليه الغيتم لقاء للاسكندرية بدون تحذير مسبق ؟؟؟و احنا روحنا ع الفاضى
اللقاء تم فى ميعاده و اللى حضر م/ محمد المعز ELMOEZ_م/ نبيل عبد الرحمن-ا/احمد البرعى-وكاتب السطور اشرف القبطان_ MR.M عمر اشرف ودى صوره..يظهر فيها م/نبيل عبد الرحمن_م/احمد البرعى_م/اشرف القبطان

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 04-02-2012, 02:35 PM
corsair
Guest

صوركم منوره المنتدي يا رجالة الله ينور