العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-01-2011, 03:44 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

البدايه .... يعجز لساني عن وصف ما بداخلي ... يقف صامتا لما حدث اليوم

فاليوم يوما يستحق تسجيله في التاريخ ... بل و ينحني له التاريخ احتراما لتلك المحبه ... فانها محبه في الله ... موده يجمعها قلوبنا الصافيه ... لا لمصالح خاصه ولا لتعاون فرادا ... فيومنا هذا منا و من اجل الجميع ... وهذا ما تعودنا عليه من بيتنا الغالي مصر موتورز

انا عارف ده مش وقت لغه عربيه خالص ولا انا حتي قادر بصراحه اجمع كلام لان جوايا كميه سعاده و بنفس الوقت ارهاق ملوش حدود يلا بينا نعيش جو المقابله و بعدين ندردش لغويا براحتنا

البدايه طبعا معرفتش انام طول الليل فوقت علي 10 صباحا قومت نطيت في الهدوم و بنفش لقيت اتصال هاتفي من احمد باشا الكومي بيتصل يطمن عليا و اي النظام المهم نزلت و انطلقت علي ابوسلامه " الكافيه المزعوم "

روحت علي الكوبري المشاه لان عارف الكومي هناك ببص تحت لقيت دكتور عمرو Phantiza

استنيت الدكتور و نزلنا فضلنا ندور علي احمد باشا الكومي و لا حياه لمن تنادي فص ملح و داب والحمد لله توهنا عن بعض

طبعا صلينا و سبننا من الكومي وطلعنا والاتصالات انهالت عليا

الناس وصلت و انا و الدكتور متاخرين

طلعت اجري علي الكومي لقيته هو و حازم باشا خضر مستنيني علي ابو سلامه

دخلت جوا والاقي الاتي

وفي غضون دقائق قليله تم العدد كالاتي

والاسماء بقي بالترتيب من اليمين " والله وحشتوني اوووي "

الاستاذ بنداري "وابنه الامور ربنا يبارك لحضرتو فيه يارب "
الاستاذ سيف " ملك الجاك "
الاستاذ عماد " الام 11 و ربنا يكون في عونه "
الدكتور عمرو " مبروك عليك يا نجم النيسان"
باسم بيسو حبيب الكل
كريم الغالي
حبايب الملاين " بدر باشا ويليه والده احمد بدر "
الاستاذ الغالي حازم باشا
الاستاذ احمد باشا الكومي
الدكتور محمد " بس مش باين ركوز هتلاقوه مستخبي "
ودي صوره لحضرتو مستقلا

الاستاذ المحترم خالد
وابوالاسعاد

تجمعنا وكل واحد شرب مشروب الطاقه بتاعه والحمد لله اتعرفنا علي بعض و قعت اصورهم حبه و جبت من العربيه حامل للكامريا عشان اتصور معاهم و محدش يصورنا و طبعا بدر باشا مسلكتش منه و هاتك يا تريقه هههههههههههههههههههه
وبعد كده جزء جزء مننا انطلق علي العربيات نشوف اي المواضيع و نشوف علي الواقع مشاكلنا
كانت اكبر نصيب من المشاكل عربيه عماد باشا والام 11 و تناقشنا فيها و ربنا يسترها معاه و يباركله فيها و ترضيه
النصيب الي بعديها جه في صف استاذ سيف و عربيته الجاك " ربنا يارب يباركله فيها و يديه خيرها ويكفيه شرها قولي امين "

ودي حبه صور

بدر باشا بيتحملق في العربيه مش عارف بيعمل اي بصراحه

دكتور عمرو و كريم باشا

سيف باشا و حزوم و استاذ احمد المنشاوي من خلفهم وبدر باشا " مش عارف الموضوع مهم لي كده "

استاذ خالد باشا

استاذ احمد باشا المنشاوي

كريم حبيب الكل "ومروان العسول "

استاذ احمد بدر و استاذ حازم بعربيه استاذ سيف الجاك " مش عارف حزوم شكل خالص محمد هنيدي "

بدر باشا بالصيني """"" عربيتي الام 11 """"" والله متغلاش عليك يا غالي

دكتور عمرو استاذن لان عنده شغل و عياده و مينفعش يتاخر " ربنا يباركله في شغله وفي عربيته الجديده و جابها حمرا علي فكره عشان اهلاوي "

متجمعين علي عربيه حازم باشا و هتشوفو هيحصل فيها اي

ههههههههههههه الاستاذ احمد بدر طلع يجري و راح ناطط علي عضم العربيه و هي مفتوحه كده حازم باشا قلبه وقع وقعد يشوف العربيه احسن تكون حصلها حاجه " اطمن مهياش صيني "

استاذ سيف بعربيه بدر باشا " وقالي كلام كده في سري مينفعش تعرفوه بقي اسرار ههههههههههههههه"

والمفاجأه المروعه "" اول مره احمد بدر باشا يركب صيني هي عربيتي "

استاذ خالد بيكتشف هو و احمد باشا التابلوه

عربيه حازم باشا راكبها بدر الغالي ومش عارف بيبص اوي علي اي اذا كان العدادات في النص بس ماعلينا

بدور بيشوف حوار الازاز الي طلع بكر مش كهربه

محاوله تصوير مروان "نجل استاذ بنداري "بالاكراه ههههههههههههههه

حزوم من خارج عربيته " كرشناه منها بعد ما اكتشفنها ان ازازها بكر مش كهربه "

الكومي في عربيتي " الصييــــــــيـــــــيـــ ــــــني "

عربيه الكومي حبيبي

الكومي و عربيته

احمد باشا بيتفرج علي موتور الفرنا " هي دي اساسا عربيه يا كومي دي اخرها توك توك هههههههههههههههه"

موقف بقي عسل بجد احمد بدر وحزوم ركبو في عربيه حزوم من ورا و بدر باشا راكب قدام و عايز يجرب يرجع الكرسي فزنق علي احمد بدر و حبسه و قام ههههههههههههه

صوره جماعيه

منتظرين وصول الكنج الكبير وائل باشا

بدر باشا مع حازم

الكنج بسوم

كيمو كنت براقبه بيعمل اي

انا و محبوبتي

انا و كيمو

انا و بسوم

وصول الكنج وائل باشا

اسيبكو مع دول لحد ما اكمل تاني لنك و باقي التفاصيل
قديم 22-01-2011, 04:44 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

يلا بينا نكمل يا احلي شباب

وصول وائل باشا
سلام حار جدا مع حزوم

ومع استاذ خالد

وفي الفتره دي بقي عملت مقلب في بدر باشا هههههههههههههه كان بيكلم المدام و بعلو صوتي بقوله بص يا بدرباشا الحق الي بيعدي
ههههههههههههههههههههههههه ههه الحمد لله ضمن حياه زوجيه بالبيت سعيده اما يروح " اي خدمه يا برنس "

تناقشنا علي الواقف كده هنقعد فين و طبعا عشان ابوسلامه دوشه و لتصادفها مع ماتشات الاسماعيلي و الزمالك و هيصه الطريق السريع قررنا ان ننطلق علي المرشحه بكل العربيات ونستقر هناك لان استاذ وائل حابب يدردش معانا حبه
وتم تنظيم العربيات احمد الكومي و محمد الكومي بالمقدمه و احمد المنشاوي بالنصف و انا بالاخر و باقي الافراد بالنصف محوطنهم وبالرسينه الشرطه بتاعتي بلاغي الكل
وكنت عايز اكلم الكومي ظمرت كتير بالسرينه كلو وسعلي " حسيت ان الريس معدي كده بس طبعا الريس عمر حرب ههههههههههههههههه"
ووصلت للكومي و استفزني حبه و سخنا علي بعض و شدينا سوا و طبعا هو فرناوي علم علينا كلنا بما فينا الالنترا طبعا وبلا نقاش ههههههههههههههههه " خلي الفرنا تنفعك"

بحمد لله وصلنا لكافيتريا اسمها ام اشرف و طبعا بدر باشا مسكتش و يقول هو اي حكايتك مع الابهات و الامهات اسمك ابوالاسعاد و الالوي ابوسلامه و دي ام اشرف اي ياعمنا
ههههههههههههههههههههههه " حبيبي و الله يا بدور "

استقرينا و صاحب الكافيتريا قاعد بيراقبنا لحد اخر دقيقه قلقان من تجمعنا مش عارف لي وكنا زي الاتي " مع استأذان استاذ سيف ملك الجاك لظروف طارقه " ووصول الاستاذ محمد باشا الكومي و ستاذ طارق

روحت جبت منيو من المحل الي جمبنا بيعمل اكل كويس و بيختارو الوجبات

حازم باشا في ثوب ابوالاسعاد " السويتر بتاعي هههههههههههههههه هفضحك ..... والله ما يغلي عليك يا حبيب قلبي ....."

حزوم مع كيمو و بسوم

محاورات ثنائيه مع استاذ خالد و احمد باشا المنشاوي

وائل باشا مش متذكر بيسفهم علي اي بس عموما منورنا و يستفهم براحتو طبعا

استاذ عماد

الثلاثي المرح محمد باشا الكومي و احمد الكومي و استاذ احمد بدر

محمد باشا الكومي و انا " ابوالاسعاد"

عيله الكومي عملت معايا تعاقد تصوير هههههههههههههههههه

بدر باشا و علي خوانه

تجمعات بخصوص الاكل الي جوعنا بسببه ساعه مش عارف لي كل ده ثم انقطع الارسال بطلب من الاستاذ احمد بدر ونعاود مع استقبال الاستاذ هشام باهي

وصول الاستاذ الفاضل هشام باهي و السلام الحار مع حازم باشا

ومع استاذ بدر

ومع احمد باشا بدر " كان سلم عليه مره و نسي و سلم عليه تاني "

محاورات ثنائيه بخصوص حاجه كده فيها رقم 3 " هههههههههههههه انا ساكت اهو يا احمد باشا "

وبما ان كنت قايل في مفاجأت فمن ضمن المفاجأت كانت علبه سمسميه و حمصيه اشهر حاجه بطنطا زيها زي السيد البدوي كده من عبد الفتاح مرزوق و الحمد لله نالت الاعجاب

احمد باشا بدر سيطر علي العلبه فحازم باشا لقطه صوره مزيكا هههههههههههههههه

حازم باشا ثم استاذ وائل و يليه بسوم حبيب الكل

ومع ابتسامه امل

صور جماعيه

ودي المفاجأه التانيه

لوجو الموقع علي العربيات " استيكر " من تصميمي اهداء لمصر موتورز بالتعاون مع احمد الكومي

وقبل فتره الغدا استاذ وائل القي علينا كلمه تحيه و اشاده و توضيح عما حدث بالموقع من عمليات تهكير و هدف تصميم الموقع الرئيسي مع ايضاح عما بداخله من امال و احلام و شاركه استاذ خالد بالرأي عن تطوير الموقع و تطوير الاسلوب و بدأنا حلقات تعريف كامله و انتهي الامر عليا ومكملناش الحوار لان روحت اجيب الاكل " للكلام بقيه باذن الله "

وبعد فتره الغدا كل واحد اخد مشورب الطاقه بتاعه و حصل موقف ظريف اني اخطأت تقدير هل الكبايه دي ينسون او شاي بالنعناع و استاذ احمد بدر عايز شاي ابلنعناع و حط سكر كتير و بيشرب لقاها ينسون و كان عايز يعمل مقلب في وائل باشا لان الينسون بتاعه و يحط سكر اكن الكبايه مفهاش و كان كده يبقي عسل بالينسون هههههههههههههههه بس لحقنا الحوار

خطوط عريضه
1- تشرفنا باتصال استاذ محمد كمال من الخارج " اسعدي سماع صوت حضرتك وبتاسف علي تاخير الرد "
2- ساد جو من الحب و الموده اكننا نعرف بعض من سنين و ده بجد احساس لوحده روعه بجد وفكاهيات ولا اروع بجد
3- عرفنا استاذ وائل بيهدف لاي و بكده هنعرف نشتغل بالموقع بمزاج و بطريق صحيح
4- حققت المقابله اهداف اجتماعيه ممتازة بتقارب اوجاه النظر و العلاقات الاجتماعيه
5- تشرفنا بزياره استاذ هشام باهي " بس مجبش معاه السمكه هههههههههههه"
6- اتفاقنا علي المقابله القادمه بالاسكندريه بعون الله الجمعه بعد القادمه الموافقه 4\2\2011 وهتكون بعون الله بالدون تون
7- ووفيت بطلب الجماهير بصنف الاسباني و السوري ههههههههههههه

اتمني بجد يكون تقرير وافي و اجمع كل الي حصل و اتمني محدش يزعل مني لو نسيت حد لان بجد انا مرهق اووووووووووي

تمنياتي للجميع بالسعاده و اشوفكم علي خير في مقابله قدامه يجمعها الحب والموده فيما بيننا

تحياتي للجميع
قديم 22-01-2011, 05:05 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

يا رب دايما متجمعين على خير يا جماعة ..

وشكر خاص ليك يا ابو الاسعاد على الصور الرائعة دى اللى حسستنى انى كنت معاكو لحظة بلحظة ..

يا رب دايما متجمعين ..

بجد كل مقابلة بكون نفسى اسافر واحضرها علشان اتعرف على الناس المحترمة دى عن قرب ..

وربنا يديم المعروف والمحبة يا رب ويجمعنا دايما كده تحت مظلة مصر موتورز ....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 22-01-2011, 05:30 AM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

طبعا مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووور على المجهود الكبير وزى ماقولتلك مش هنام الا لما انزل الصور كلها واقرا الموضوع وقد حصل ووفيت انت كمان وعملته قبل ما تنام وسعيد جدا جدا بمعرفتك وبكسبك صديق جديد عزيز:14369D~1 49:

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 22-01-2011 الساعة 02:16 PM سبب آخر: تم حذف الاقتباس لعدم جدواه و لتسهيل تحميل الصفحه
قديم 22-01-2011, 07:37 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ما شاء الله يا شباب,, كعادة مصر موتورز دائما مجمع الأحباب
و بشكر جميع السادة الافاضل اللى تكبدوا عناء السفر و شرفونا فى طنطا
و طبعا بشكر كمان جميع ساكنى محافظة الغربية اللى شرفوا المقابلة
و بشكر ابو الاسعاد و الكومى على المجهود العظيم جدا فى التحضير للمقابلة و طبعا التصوير و التحميض
بشكر ابو سلامة و ام اشرف و ام محمد و ام سيد كمان على جو الالفة الاسرى اللى كان فى المقابلة

و بجد بجد يا ريتنى كنت معاكم
و الى الامام دائما يا مصر موتورز

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!