العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 08-08-2009, 03:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إجتماع إدارة مصر موتورز - 7 - 8 - 2009

بصراحه كان يوم رائع
و اللي ما جاش فاته كتيييييير( علي رأي نايل ستورم فاكر?)
قابلت ناس بقالي كتير جدا جدا جدا ما شوفتهومش
و القوت سرقنا مشينا الساعه 4 الفجر من علي القهوه اللي كملنا فيها باقي المقابله.
يا ريت اليوم دا يتكرر تاني
دكتور عبد السلام مستنينك افطار رمضان الجاي ان شاء الله اوعي ما تجيش.

نايل ستورم انت كمان فرحت جدا لما شوفتك و لازم تيجي الفطار و نجيب جردل انا و انت.

ابو نورا وقفت قلبي امبارح و خلتني نايم في الدواسه من سواقتك حرام عليك يا راجلptmnlo123per1140.

اسلام شاهين فرحت جدا اني شفتك و انت عارف انت اخويا الكبير و قد ايه بحبك
و بعد الاكله الجامده بتاع امبارح دي حبيتك اكتر هههههههه انا لسه ما اكلتش لحد دلوقتي تخيل بقيptmnlo123per122.

ايمن عبد الرازق فرحت جدا اني اتعرفت عليك و بجد شخصيه فوق العاده ptmnlo123per154.

سومو فرحت جدا لرؤيتك يا سوووووووووووووووسه:HAPPY_ ~211: هههههههه
ابظبظ حبيب هارتي من جوه و الابيزا بتاعته فرحت لما شفتكم انتوا الاتنين علي الطبيعه
احمد كار عفاريت الفيرنا بقالي كتير ما شوفتكش انبسط جدا لرؤيتك .
فادي بجد مبسوط اني شفتك بس ما لحقناش نتكلم و لا نقعد سوا يالا نقعد في مقابله رمضان و تفضي نفسك خالص لان بقالنا كتير ما اتكلمناشptmnlo123per1141.
خالد عادل الانسان اللي بجد لما تشوفه تحس انك تعرفه من زمان جدا و رغم ان بقالنا سنه ما شوفناش بعض
بس اللي في القلب في القلب ربنا يوفقك دايما يا رب.
البوب الجامد كنت سعيد اني شفتكptmnlo123per1106 .
طبعا فيه واحد كان نفسي اشوفه جدا جدا جدا جدا و كنت اتمني يبقي موجود
بس ربنا معاه و انا ما اقدرش الوم عليه لكن بجد كان اليوم ناقصه امبارح
طبعا النجم سامح رمزي ptmnlo123per1147
كانت القاعده ناقصاه فعلا و ان شاء الله متعوضه في مقابله رمضان
.
باذن الله تبقي مقابله رمضان مقابله فوق العاده و عاوزين الناس كلها تحضرptmnlo123per170

حـازم خـضـر

قديم 08-08-2009, 04:08 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

انا اللى فاتتنى المقابله دى بيجدptmnlo123per1127
ربنا يديم الصداقه والحب ما بينكم

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 08-08-2009, 04:28 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

ظروف خاصة و قوية المرة دي
كان عندي شوق خاص لمقابلة إسلام شاهين و كنت بافكر أمر علي سامح في العودة لكن قدر الله و ما شاء فعل
الحمد لله علي تجمعكم في الخير و كان نفسي أشوف البرنس شريف المصري في الصور
ربنا يديم المعروف و إلي الأمام يا مصر موتورز

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 08-08-2009, 05:17 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

مشكور يا وائل علي الموضوع و الصور الجميلة دي

والله المقابلة كانت جميلة جدا و كان نفسي اكمل معاكم للاخر بس الظروف بتحكم ان شاء الله نعد اعدة طويلة يوم 14 رمضان

بجد الواحد روح مبسوط جدا لاني شفت ناس كان نفسي اشوفها من زمان اولهم استاذنا الكبير اسلام شاهين محترم محترم محترم فعلا اتشرفت بمعرفته جدا

سومووووووو حبيبي كان بقالي شهور مشفتوش هتفضل سوسه يا سومو

حزووووووووم كنت واحشني جدا جدا جدا فرحت بيك و بلانسرتك امبارح متحرمناش منك كتير

ايمن باشا عبد الرازق حقيقي و قلتها لوائل امبارح جنتل و ابن ناس و اتشرفت بيك بجد و ان شاء الله نتقابل تاني

و من احب الناس لقلبي نايل ستورم فكرتني بالذي مضي كنت واحشني بجدptmnlo123per122
قديم 08-08-2009, 05:51 PM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

يا خصارة كان ننفسى اكون موجود انا بعتزر عن عدم الحضور نظرا لظروفى الصحية هعمل انا كنت مقضى اليوم فى المستشفى امبارح انشاء اللة تتعوض وادعولى الطروف تسمح المرة الى جاية