العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 17-07-2010, 04:39 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احدث العروض من ابو غالى اوتوموتيف

نرجو توضيح اكثر
لانك ذكرت ان الفائده تبدأ من
اى ان الفائده متغيره
ما .... الشروط الواجب توافرها لضمان اقل فائده
وشكرا على الافاده

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 17-07-2010, 06:21 PM
الصورة الرمزية yaser4050
yaser4050 yaser4050 غير متواجد حالياً

yaser4050 is a splendid one to beholdyaser4050 is a splendid one to beholdyaser4050 is a splendid one to beholdyaser4050 is a splendid one to beholdyaser4050 is a splendid one to beholdyaser4050 is a splendid one to behold
افتراضي رد: احدث العروض من ابو غالى اوتوموتيف

كالعادة
إعلان - شجع الناس - اخلع من الردور - الناس تنصدم - هى دى سياسة و إقتصاد البلد دى
مع شديد الإحترام لمعاملة أوتوموتيف أبو غالى بس رد على الناس لأن أنا موش هاجى أحرج نفسى أنا عايز أكون على دراية بكل التفاصيل عشان أعرف أقرر
طبعا ما حدش هايرد كالعادة
قديم 17-07-2010, 07:23 PM
atefmotor atefmotor غير متواجد حالياً

atefmotor is on a distinguished road
افتراضي رد: احدث عروض التقسيط من ابو غالى اوتوموتيف

بعد اذن الاستاذ وليد انا عاوز اسال على العربية تيو اكسنت اوتوماتك 2010 لو عدفع مقدم 45000 وقسط شهري 1500 يبقى الفائدة تبقى كام والقسط كده يبقى على كام شهر ونفس الوقت عاوز اسال على حاجة تانية انتوا بتتعاملوا مع بنك الاهلى سوستيه جنرال ولو بتتعاملوا معاه الفائدة عتكون زي بنك اسكندرية ةاخر حاجة انا البطاقة بتاعتي مكتوب المهنة مهندس مدني ده كفاية ولا لازم اسم الشركة وعلى فكرة انا من اسكندرية الموضوع ده يفرق ولا الفروع كلها زي بعض وشكرا
قديم 17-07-2010, 08:11 PM
alaaelmasry alaaelmasry غير متواجد حالياً

alaaelmasry will become famous soon enough

انا موظف حكومة مرتبى 2000 عاوز عربية شفورلية لانوس ls ممكن اعرف ادفع كام مقدم والقسط كام على 72 شهر ممكن اكون شاكر استاذ وليد وهلا بيك فى المنتى وتحياتى
شكرااا
قديم 17-07-2010, 11:25 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

لو سمحت وليدباشا هنتعب حضرتك بس اعزرنا نفسىاركب زيرو اناموظف ومكتوب الوظيفه واسم الشركه فى البطاقه عايزاعرف الفيرنا كامله منيول اواللنوس كامله لودفعت 15000 وقسط على5 او7 سنوات هيبقا القسط كام والمصاريف كام وللعلم بنقبض المرتبات من البنك التجارى الدولى ولك جزيل الشكر
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
ابوغالى, سيارات بالتقسيط, تقسيط سيارات