العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 01-04-2012, 11:32 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael122 مشاهدة المشاركة

الـمـــاركـــــــــــة : شيرى A15
الـفـئـــــــــــــــــة :سيدان
الـمــــوديـــــــــل :2007
سعــــة المحــرك :1600
الدهان الخارجى:رشة 2 رفرف امامى ويوجد خبطة خفيفة فى باب السائق على الدهان الاصلى
الدهان الداخلى :فبريقة
الـعــــــــــــــــداد :85000
الـغـيــــــــــــــــار :مانيوال
الـتـكـــيـيـــــــف :يوجد (يوجد خرم فى سربنتينة التكييف)باقى الدائرة سليم
بــــــــــــــــــــاور :يوجد
مرايات كهربائية :يوجد
زجاج كهربائــي :4 يوجد
جنــــوط سبــور :يوجد
كــاســـــــيــــت :يوجد
جـهـــاز إنـــــذار :يوجد
سـنـتــرلــــــوك :يوجد
فـتـحــة سقــف :لا
عـمــر البطاريه :سنة عــمـر
الكاوتش :سنة

ممكن اعرف السيارة تعمل كام الايام دى
شكرا مقدما على المساعدة
تساوى 36000

قديم 01-04-2012, 11:33 AM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farselkon مشاهدة المشاركة

دايو لانوس 2 موديل 2000
كاملة مانيوال
رش خارجى بالكامل
تساوى 38-40

قديم 01-04-2012, 11:40 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د محمد المنصورة مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

لو سمحت انا بسال على حاجة يكون فيها تكييف وباور وسنتر وماتور يستحمل السفر ويكون موديل فوق ال 95 فى حدود 18 الى 20 الف وحالتها طبعا تكون حلوة

طيب ايه راى حضرتك فى سيتروين ax انا لقيتها بالاسعار والامكانيات ده وايه اخبارها ثباتها وحالتها على الطريق وقطع الغيار عاملة ايه ومعمرة واللا لا

واخبار اختها الكبيرة zx انا سمعت انها نزلت تدارى عيوب الصغيرة فسعرهم عامل ايه فى السوق

انا دكتور اورام والوقت عندى حساس ومش عاوز حجاة تعطلنى عند الميكانيكية

وهل ياترى فى حجاة تانية فى نفس الرينج بتاع السعر ده واقل حاجة اتوماتيك سعرها فى حدود كام بس شرط حالتها كويسة

معلشى دولت عليكم بس انا عارف ان المنتدى ده هو اللى هيعرفنى كل حاجة ومعلشى تعبتك ومعايا د تامر وياريت لو رقم حضرتك على الخاص لو مفيش فيها ازعاج

السلام عليكم
الzx طبعا أفضل غسأل عن مدى توافر قطع الغيار ومكانها وسعرها ولو تم ضبطها فى البداية ستسير بلا مشاكل
لا تواجد بدائل فيها طلبك بالسعر الذى حددته إلا الهوندا سيفيك اول الثمانينات بزيادة طفيفة

قديم 04-04-2012, 03:57 PM
ام مريم ام مريم غير متواجد حالياً

ام مريم is on a distinguished road

د تامر عاوزة اخد راى حضرتك انا عندى لانوس 2001 وحالتها كويسة وماشية معايا بس انا معروض عليا تريوس 99 اوتوماتيك وفيها سنتر وانذار وبور وفابريقة دواخل ورشة مرمات بسيطه من بره وجر رباعى واستعمال طبيبة استعمال خفيف على 40 الف اية رايك اغيؤ ولا لا خصوصا ان رجللى الشمال تعبانى والاتوماتيك هيريحنى ولا العربية دى فيها مشكلة من ناحية توافر وغلو قطع غيارها وان محدش فاهم فيها قوى لو حصل فيها اى حاجة هحتاس بيها
قديم 06-04-2012, 10:13 PM
hsm hsm غير متواجد حالياً

hsm will become famous soon enough

ممكن لو سمحت تساعدني ممكن اشتري اية 70000 سيارة تكون جيدة واتوماتيك واقتصادية واعادة البيع يكون جيد
اشكرك
موضوع مغلق