العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل توافق علي منع اي مواضيع سياسية او دينية طائفية
نعم 23 46.94%
لا 26 53.06%
المصوتون: 49. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-12-2011, 05:00 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: استفتاء : هل توافق علي عدم عرض اي مواضيع سياسية في المنتدي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

أنا كنت بحبك على فكرة.
تصدق كدة مش حلو.
بقى ياراجل عايز تخرصنا بعد مافضلنا خرص من ساعة ما إتولدنا.
عموما أنا غرضي الهزار ثانيا إنتا الي غخترت الإستفتء هيحكم.

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

يعني انا الموضوع ده هيجي علي دماغي في الاخر والناس هتكرهني كدا بردك يا دكتور اسلام ده انتا حبيبي من ايام الجيزة
قديم 21-12-2011, 05:03 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

لا طبعا
يا عم دا الملاز الاخير اللي الواحد بينفس فية عن مدخولياتة - دا انا عندي المنتدي دي افكس من الفيس بوك والتويتر علي الاقل بتلاقي رد الفعل ضارب في وشك علي طول

لا والف لا واللي مش عاجبة يسيب البلد - قصدي المنتدي يعني بما ان الموضوع فيه ديمقراطية وكده

ماشي يا بن الشعب ههههههههههههههههههه

حبيبي يا اشرف باشا وقاعد علي قلبك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيا سيفيا مشاهدة المشاركة

انا ارى عدم طرح اية مواضيع سياسيه او دينيه فى المنتدى . فالمنتدى منتدى متخصص فى السيارات ومن اراد المناقشات السياسيه او الدينيه فما عليه الا الذهاب لمنتدياتها وما اكثرها

الله عليك يا عم كيا طلعت من المؤيدين ليا ولحكومتي
قديم 21-12-2011, 05:14 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ماشي يا بن الشعب ههههههههههههههههههه

حبيبي يا اشرف باشا وقاعد علي قلبك

ياراجل قول كلام غير ده إنتا قاعد في قلبه مش عليه.

الله عليك يا عم كيا طلعت من المؤيدين ليا ولحكومتي
إحنى نعمل إنتخابات وننزل نعتصم بعد النتيجة لو إنتا نجحت في المنتدى العام ومش هنتحرك غير لما الحككومة تتشال.

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

يعني انا الموضوع ده هيجي علي دماغي في الاخر والناس هتكرهني كدا بردك يا دكتور اسلام ده انتا حبيبي من ايام الجيزة
إنتا هتقولي على الجيزة.......
إنتا عارف بقى إني الجيزة دي كانت فوتوشوب هههههههههههههه.

اصلا مافيش حاجة إسمها جيزة.

قديم 21-12-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

طيب انت عارف انا عملت مبادرتين النهارده مع اتنين زملاء افاضل على الخاص وكله تمام مافيش مشاكل صفينا القديم
مش معنى كده اني بطالبهم بحكم اننا اتصافينا يبقى بقولهم خلاص مش هنختلف ولكن معناها نختلف بهدوء وباحترام من غير تجاوز .... والله ردودهم عليا كانت في قمة الذوق والاحترام
وياريت النهارده كل واحد ودلوقتي حالا بينه وبين زميل هنا حاجه يبعتله على الخاص وكلنا نصفي القديم ونبدا من جديد نختلف بس بهدوء
مظبوط و انا واحد من الاستاذ تامر اتصل بيهم رغم اختلافنا فى السياسة لكنى اكن له كل الاحترام لبداه هذه المبادرة الطيبة.

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 21-12-2011, 05:20 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

ماهو عايزين حد يضمنلنا النقطه ديه وساعتها انا اول واحد هيرفض غلقها لكن للاسف بنلاقي نفسنا في مهب الريح
يا كورسير يا صديقي طول ما فيه واحد زيك مهموم بالوضع الموجود في المنتدى وزعلان من التراشق والخناقات لدرجة انك فكرت تقفل ( الدكانه ) دي ....... يبقى هوا ده الضامن ... بس المفروض يا برنس بدل ماتفكر تقفل علينا المستنفس الوحيد تتعب معانا شويه وتحكم بين المتخاصمين بالعقل والعدل وخلاص
وبعدين هوا انت هتفضل فاتح الاستطلاع ده لحد خمسين سنه قدام ولا ايه ؟ النتيجه لحد دلوقتي الاغلبيه بتقول لأ .... يبقى لأ
طيب هقولك على حاجه تضحكك ؟ يعني انت متخيل لو الاستطلاع ده الغالبيه قالوا ايوه اقفل المواضيع السياسيه ؟ رئيس المجلس العسكري بتاع المنتدى هيوافق ؟ هههههههههههه
دا انت طيب قوي