العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 14-04-2013, 07:03 PM
shehataeltahan shehataeltahan غير متواجد حالياً

shehataeltahan is on a distinguished road
افتراضي رد: اعمل الصيانة فى التوكيل والا بره

طبعا افدتنى وانا ميال لرأيك اكتر شكرااااااااااااااا
قديم 15-04-2013, 08:10 PM
الصورة الرمزية lalala
lalala lalala غير متواجد حالياً

lalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura aboutlalala has a spectacular aura about
للاهمية رد: اعمل الصيانة فى التوكيل والا بره

بصراحه وعن تجربه خليك بره التوكيل
انا رحت التوكيل فقط في صيانه 5000 ويارتني ما رحت خدوا العربيه غيرولها الزيت والفلتر وركنوها جوه 3 ساعات مش بيعملوا فيها اي حاجة ولطعني فوق مع اني كنت بشتكي من اصوات فيها لكن للاسف العربيه خرجت بنفس العيب بس انا سألت ناس اصحابي ودلوني بصراحه علي راجل كويس اوي اسمه محمد دايو بس فعلا راجل محترم جدا موجود في مدينه نصر ومصنعيته رخيصه جدا يعني انا روحت خليته يغيرلي زيت وفلتر وربطلي العفشه وكشفلي ع التيل وكشف علي كل زيوت العربيه وخد مني 350 جنيه بس 300 جنيه زيت و25 جنيه فلتر و25 جنيه مصنعيه بس وانصحك لو هتروح بره التوكيل روحله وعلي فكره هو شغال دايو وشيفورليه بس وعنوانه كدة وانت جاي من اول الاوتوستراد تطلع كوبري 4.5 او ما تنزل من عليه هيبقي النادي الاهلي علي شمالك هو اول يمين اول ما تنزل من ع الكوبري كدة هتلاقيه جوه في الشارع ده تاني عماره ع الشمال وربنا معالك يا ريس
واسف ع الاطاله

M7md 5aled
قديم 15-04-2013, 08:24 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

يفضل تعمل صيانات في التوكيل ع الاقل مره في التوكيل ومره بره عشان الضمان بس وبعد الضمان مينتهي ممكن تشوف حد كويس بره تتابع معاه وتخلي التوكيل للحاجات الصعبه والمشاكل الكبيره اللي مش بيعرفها الفنيين اللي بره التوكيل
قديم 16-04-2013, 12:50 AM
shehataeltahan shehataeltahan غير متواجد حالياً

shehataeltahan is on a distinguished road

شكرا على الردود بس انا فى الاسكندرية وعاوز حد كويس