العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 13-05-2010, 11:46 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتي مع الماتريكس(حازم خضر)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

الكلام دا كبير اوي يا باشا عليا
انا يدوب بحاول اعمل حاجه كويسه بمجهودي و يكفيني سعاده الناس زي حضرتك كده
اما بالنسبه لحازم موتورز
احنا ممكن نعمل منتدي تاني نسميه بدر موتورز
ما ينفعش حازم موتورز انا مرشح في الانتخابات و مش عاوز اصوات الدايره تروح مني
خلاص نستنى نعدى الانتخابات ونضرب ضربتنا ونعمل حازم موتورزماشى وانا معاك ونجمع اصوات الدايرة
قديم 13-06-2010, 10:16 PM
toto11 toto11 غير متواجد حالياً

toto11 will become famous soon enough

انا قرأت التقرير وفعلا حلوا جدا يا استاذ حازم. بس انا شايفة كده ان الاتوماتك بتاعها مش قوى . الحقيقة انا ناوية اشتري واحدة مستعملة اتوماتك موديل 2006 بس من كلامكوا كده مش مستريحة للاتوماتك بتاعها. ومادام موتورها زى جيتز يبقى فرق السعر بينهم دة علشان مساحتها الداخلية الكبيرة فقط وليس لقوة موتورها انتو معايا ولا لاْ
قديم 15-06-2010, 04:26 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اهلا و سهلا يا توتو هانم معانا في مصر موتورز
الماتريكس عربيه ممتازه بجميع المقاييس
الفتيس الاتوماتيك بتاعها مش وحش لكن برضه مش زي الياباني
لكن هو مرضي في معظم الاحوال و ممكن انت بنفسك ما تلاحظيش اي فرق بينه و بين اي فتيس تاني
اما بالنسبه للسعر فبالتاكيد الماتريكس اغلي من الجيتز لانها اكبر و اوسع و فئه تانيه خالص
من رأيي توكلي علي الله لو مياله لها

حـازم خـضـر

قديم 15-06-2010, 02:39 PM
toto11 toto11 غير متواجد حالياً

toto11 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اهلا و سهلا يا توتو هانم معانا في مصر موتورز
الماتريكس عربيه ممتازه بجميع المقاييس
الفتيس الاتوماتيك بتاعها مش وحش لكن برضه مش زي الياباني
لكن هو مرضي في معظم الاحوال و ممكن انت بنفسك ما تلاحظيش اي فرق بينه و بين اي فتيس تاني
اما بالنسبه للسعر فبالتاكيد الماتريكس اغلي من الجيتز لانها اكبر و اوسع و فئه تانيه خالص
من رأيي توكلي علي الله لو مياله لها
السلاموا عليكوا اشكرك جدا على الرد وفعلا المنتدى بتاعكوا جميل ومفيد جدا جدا اتمنى انه يفضل كده على طول بنفس المستوى الفنى العالى ده.

بخصوص العربية بقى الحقيقة انا حيرانة بين الجيتز والماتركس اصلى انا لسه متعلمة سواقة جديد وطبعا انت عارف البنات فى البداية بتبقى قلقة حبتيين وخايفة (بكلم عن نفسى)

بالمناسبة سياتك لية مش مهتميين بالجيتز انا اعرف انها عربية حلوة اتمنى لو تعمل تقرير حلو وممتاز كده عنها زى الماتركس علشان الى زى حالاتى كده برضه يتعلم (وجزاك اللة كل خير)

انا فكرت اجيب مستعمل واتوماتك علشان فى الاول كده هيبقى الخبط كتيير طبعا انت عارف ptmnlo123per172
لكن بردود المشاركيين كله لا يفضل الاتوماتك الكورى!!!!! وكمان انا حاسة ان الماتركس هتبقى كبيرة عليه شوية وانا لسه مبتدئة ففكرت فى الجيتز بس مترددة برضه بين المانيوال والاتوماتك

انا عارفة انى طولت بس فعلا انا حيرانه ومش عارفة اعمل ايه واختار اية وازاى هعرف اقيم العربية المستعملة بس رايك برده مهم واكيد هيفيدنى ان شاء الله.
قديم 15-06-2010, 02:55 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

عربية جميلة، عملية، عائلية، أتمنى أشتريها في يوم. شكرا ليك أستاذي الجميل

الكلمات الدليلية
هيونداى ماتريكس