العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > تجارب اﻷعضاء

تجارب اﻷعضاء ساحة لعرض فيها اﻷعضاء تجاربهم فى شتوى مناحى الحياة

قديم 30-11-2011, 09:56 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لاقيت عندي جهاز gps مرمي من سنتين

طيب انا عايز اعرف لو نزلت البرنامج على c6 يشتغل عادى وسؤال تانى لو حبيت احدد مكان بيتحدد بالعربى عادى والوجهات كلها عربى وبيجيب خريطة عربى ولا اية ارجو الرد

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 28-05-2012, 03:53 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

انا معايا جهاو سوني اريكسون الجهاز محترم بصراحة والجي بي اس بتاعة ممتاز بس مشكلته انا بيشتغل مع النت يعني بجنية في اليوم ولو حملت كتير في نفس اليوم علية يسحب من الرصيد بس فية كل الخرايط عربي ومن القمر يعني حديثة جدا وفية امكانية تحديد خط سيرك من البداية للنهاية بالخطوات المكتوبة وعلي الخريطة بردة مشكلتو الوحيدة في الاشتراك والمشكلة الاكبر انه ممكن يخلصلك الرصيد من غير ما تحس

:0959 C9~155:
قديم 06-10-2012, 06:08 PM
الصقر_الجارح الصقر_الجارح غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص حبوب ومُتسامح..أحب الخير لكل الناس..وأحب معرفة الناس
هواياتي: السيارات, الكمبيوتر والإنترنت

الصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to allالصقر_الجارح is a name known to all

تصدق وأنا بردو أول مرة اكتشفه من كام شهر والموبايل بقاله معايا سنتين بردو..Nokia N82