العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 10-05-2009, 02:19 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عشاق الكريستالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اهلا و سهلا بيك

فيه منها 1600 لكن قليل اوي لو لقيته ومافيش 1500

سحبها معقول مش وحش مش لدرجه انك تتخنق منها

ما فيش 1500 لكن لو بالمقارنه بال1600 فبالتالي ال1600 احسن بكتير طبعا
كل ما زاد السعه اللتريه كل ما الموتور بقي مرتاح اكتر

اللانسر كقطع غيار و انتشار و سهوله في البيع و الشراء افضل من الكريستاله باي حال من الاحول.

بجد تسلم ايدك رد وافى

قديم 10-05-2009, 03:00 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الله يخليك يا لانسر
الكريستاله انا بعتبرها من احلي موديلات اللانسر هيا و عيون صفيه الصراحه

حـازم خـضـر

قديم 10-05-2009, 03:12 PM
EL-SHIMY EL-SHIMY غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الرقابة على الصادرات والواردات

EL-SHIMY will become famous soon enough

أنا شاكر جدا لذوق حضراتكم ومشاركتكم فى الموضوع
لكن
انا بسمع أن 1300 بتنقى ضعيفة جدا مع التكيف ودا مخوفنى جدا وخصوصاً أن مشوار شغلى طويل ومزعج
لأنى ساكن فى فيصل وشغلى فى المطار ودايماً عربيتى بتبقى مليانة زمايلى فى الشغل وبصراحة أنا بحب العربية اللى تتحمل الظروف المختلفة ( وزن تقيل * تكيف * مطلع شديد *......) وخلافه من ظروف التشغيل المختلفة

انا بحب جدا الكريستالة ونفسى أشتريها بس عشان مجربتهاش خايف من الكلام الكتير أوى اللى بسمعه عن ضعفها

وشكراً على سعة الصدر
قديم 10-05-2009, 04:20 PM

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

أنا شاكر جدا لذوق حضراتكم ومشاركتكم فى الموضوع

لا شكر على اوجب احنا تحت امرك طلما نقدر نفيدك

انا بسمع أن 1300 بتنقى ضعيفة جدا مع التكيف ودا مخوفنى جدا وخصوصاً أن مشوار شغلى طويل ومزعج
لأنى ساكن فى فيصل وشغلى فى المطار ودايماً عربيتى بتبقى مليانة زمايلى فى الشغل وبصراحة أنا بحب العربية اللى تتحمل الظروف المختلفة ( وزن تقيل * تكيف * مطلع شديد *......) وخلافه من ظروف التشغيل المختلفة

انا بردك اكتر مشاويرى بيبقى معايا فيها العائلة و مع التكييف بتبفى كاى عربية عادية 1300 مشغلة التكييف انما مبيبقاش فيها اى مشاك ملحوظة يعنى لا بتبطل ولا بتررج ولا حاجة

و عيب العربية هو انها واطية انما على المطبات العريضة وبتاعت الاماكن النظيفة (مش معمولة باليد) بيبقى عادى جدا

بس لو انت لوحدك بتبقى عادى جدا و لو معاك حد تاخد المطب بالعرض و كلة هيبقى تمام

اوزان بتشيل و شغالة تمام بالتكييف انا لو مكنش عندى ظروف كنت خليتك تجربها

ممكن المقابلة القادمة باذن الله

انا بحب جدا الكريستالة ونفسى أشتريها بس عشان مجربتهاش خايف من الكلام الكتير أوى اللى بسمعه عن ضعفها

صدقنى هيا مش ضعيفة ولا حاجة و سحبها ممتاز كمحرك 1300

قديم 11-05-2009, 11:51 AM

اية يا مان فى استفسارات تانى و هل انا عرفت ارد على استفساراتك ؟؟؟؟؟