العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 01-04-2011, 02:21 PM
eng_ahmed_90210 eng_ahmed_90210 غير متواجد حالياً

eng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to all
افتراضي رد: للمرة التالتة على التوازي......الحج ياخد عربيتي يخبطها ويرجعها

انا فعلا عايش حاليا في الخليج، بس مش في السعودية ، في البحرين. هوا مش باين من اللوحة ولا إيه

و الله كان قلبي حاسس انك عايش هناك , اصل الحاج عايش و شغال هناك و انا قاعد هنا مع نفسي , و كل شويه برضه يخبط و يخيش لحد ما وجع قلبي معاه هههههههه
قديم 01-04-2011, 07:30 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

قدر الله و ما شاء فعل
هي بصراحه حاجه تغيظ بس احمد ربنا انها حاجات بسيطه
و في الاخر انت و مالك لابيك
انا والدي بيعمل معايا حاجات من دي كتير و انا اللي بتدبس فيها
بس برجع اقول كفايه وجوده في الدنيا البصه في وشه بتريح
ربنا يعافي ابآئنا و يرحم من توفي منهم
اه والله معاك حق
امين يا رب العالمين

تسلم يا باشا على المرور

I love my MaDa
قديم 01-04-2011, 07:56 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bd0 مشاهدة المشاركة

انا فعلا عايش حاليا في الخليج، بس مش في السعودية ، في البحرين. هوا مش باين من اللوحة ولا إيه
بس العربية خدت أول شهر في حياتها تليين، وتاني شهر كانت في مصر وبعد كده رجعت هنا، عاملنا بيها حوالي 8000 كيلو في الشهرين دول، اتحكت 3 حكات في مصر منهم 2 وانا سايقها (مش غلطتي والله) والتالتة تبقى رقم 2 اللي انا وصفتها فوق
البحرين غير السعودية خالص في موضوع الحكات ده، مابيعدوهاش اساسا في الفحص بتاع تجديد الرخصة، والناس هنا محترمة جدا في سواقتها زي البلاد الغربية بالظبط، وبالتالي بتلاقي عندنا معظم العربيات بتلمع والناس بتلاحظ اي حكة او خبطة بسرعة.

ألف شكر على مروركم، شرفتوني
ياعم شحات وبيتنك كمان ..هه >>بهزر معاك

خليها على ربك بس ايه الاخبار اليومين دول في البحرين
قديم 02-04-2011, 01:21 AM
الصورة الرمزية 3bd0

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

لا يدرك النعمه الا من يفقدها
صحيح
ربنا يمد في عمره يا رب

تسلم على المرور

I love my MaDa
قديم 02-04-2011, 05:04 PM
الصورة الرمزية 3bd0

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

معلش فى الكلام انا كنت هاقول كلام الناس اللى كاتبه فوق لكن بد اللى أنت قلته سامحنى لكن صحيح إنها فلوسه لكن حرام ده تهور إنه يعلم على شخص عشان ضايقة ده أنا 17 سنة وبشوف كمية غلاسة فى الشارع ومع ذلك بخرس وبحط الجزمة فى بقى طالما العربية سليمة,لازم الواحد يخاف على فلوسه ودى تعتبر فلوسك أنت كمان حاول تتكلم معاه ان التهور ده ملوش لازمة والله ما عارف أقولك اى ,أزاى العكس دى أول مرة أشوفها
لا متقلقش يا باشا
والدي مش كده كل يوم يعني أكيد، ده من الناس اللي بتحب تحافظ على حاجتها جدا
بس هوا اليوم ده كان ليه ظروفه الخاصة كده، كان في مشاكل أدت إلى انو مكنش طايق يشوف حد
والأخ اللي بيزنق عليه ده يا ريتو بيزنق صح حتى
يعني يا ريتو رمى وش عربيتو قدام عربيتنا، لأ ده زي ما تقول كده بيحضن من الجنب شوية بشوية والعربيتين في مستوى واحد، وفي الاخر بقى الطريق قدام عربيتنا احنا مفتوح وطريقو هوا لسة مقفول، بس عشان تطلع لازم تجيب مرايتو معاك من كتر ما هو محضن أوي

I love my MaDa