العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 16-11-2009, 09:42 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تابلوه اسبيرانزا بيسيح من الشمس

متصدقش, الناس بتفتى و تهاجم و خلاص ptmnlo123per111
انا اعرف واحد معاه سبيرانزا a516 من اول منزلت لحد النهارده و عامل بيها اكتر من 60 الف كيلو و مفيش مشاكل كبيره فى العربيه ptmnlo123per154

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 16-11-2009, 08:47 PM
fezo fezo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Architect

fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of

طيب خامات التابلوه و البلاستيك و اسبيرنزا عاله ايه؟
أقصد هى خامات معاد تصنيعها ؟
و ممكن ان تبوظ ولا حاجة مع مرور الزمن ؟
او تتكسر مثلا من خبطة صغيرة!! وكدة...

و ايضا ايه نظام التشطيم عامة فيها..... محدش فصل منه الكاسيت او السنتلر لوك او الزجاج الكهرباء مثلا
ارجو الافاده
قديم 17-11-2009, 11:13 AM
osama_ruan osama_ruan غير متواجد حالياً

osama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of light

دة كلام فارغ والناس بتفتي وخلاص لان كل الي جرب العربية دي مئشتكاش من التبلوة ابدا
قديم 17-11-2009, 11:28 AM
الصورة الرمزية negmelpahr
negmelpahr negmelpahr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مبيعات السيارات

negmelpahr is a glorious beacon of lightnegmelpahr is a glorious beacon of lightnegmelpahr is a glorious beacon of lightnegmelpahr is a glorious beacon of lightnegmelpahr is a glorious beacon of lightnegmelpahr is a glorious beacon of light

مالقوش في الورد عيب قالولوا يا احمر الخدين
هو خلاص مش لاقين عيب للعربيه يكرهوا الناس في العربيه
اقولك يا سيدي الرااجل دا قالك كدا ليه بما اني شغال في معرض
اليومين دول في ضغط جامد علي الاسبرانزا بجميع انواعها عموما وقليله جدا وكلها بالحجز بعد ما كانت بالتليفون اتصل بالموزع اقوله اسبرانزا يقولي ابعتلك كام واحده دلوقتي يقولي ابعت فلوسك ولما تطلع هابعتلك وماتحددش لون
هي دي القصه ان البياع اللي وقفت معاه مش عايز يوجع دماغه معاك ولا حتي عايز يفهمك ان العربيه مش موجوده ولوفكرت تشتريها هاتنزظر شويه لا هو قاي يجيبها من اصيرها ويكرهك فيها للاسف دا اللي بوظ سمعتنا احنا ك رجال مبيعات سيارات انا اسف بالنيابه عنه العربيه حلوه ومناسبخ جدا لسعرها
قديم 17-11-2009, 11:50 AM
Gamed Gamed غير متواجد حالياً

Gamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud ofGamed has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

متصدقش, الناس بتفتى و تهاجم و خلاص ptmnlo123per111
انا اعرف واحد معاه سبيرانزا a516 من اول منزلت لحد النهارده و عامل بيها اكتر من 60 الف كيلو و مفيش مشاكل كبيره فى العربيه ptmnlo123per154
يا راجل, يعنى لما اكره الباب تتكسر فى ايده دى مش مشكله كبيره!!!!
انا مش بالع العربيات الصينى ولا الهندى و الكلام ده كله
هو الألمانى و باقى الاوروبى و من بعده اليابانى و يس كده