العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

قديم 20-04-2012, 12:01 AM
Exact Exact غير متواجد حالياً

Exact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant future
افتراضي رد: سبب قوى لموت المصريين : ( ظبط الهوا عند الراجل بتاع الكاوتش )

انا كنت جبت مقاس من هايبر كان ب 6 جنيه... وظبطت الضغط عند واحد ثقة بتاع كاوتش وقست بالمقاس بتاعي لقيت ال 35 عنده توازي 40 عندي وده المقاس اللي باحس ان العربية مرتاحة عليه وبعد كده بقيت باروح عند اي حد بتاع كاوتش اظبط انا بمزاجي على المقاس بتاعي وليذهب مقاسه للجحيم واذا مش عاجبه اخيله يزود قوي وبعدين افضيه عالمقاس او اسيبه يتفلق

M
قديم 20-04-2012, 12:05 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

ازيك يا هندسة عامل ايه واحشني والله
طيب ايه رايك في ضبط الهواء في بعض البنزينات اللي عندها جهاز ديجيتال ...هل بيبقى مضبوط ولا لأ....تقبل تحياتي

و الله حضرتك اللى واحشنى اكتر يا استاذ وليد حضرتك من الناس اللى عزيزة على قلبى بجد
بالنسبة للديجيتال ممتاز بس لحسن برضه يكون مختار bar ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

ربنا يسترها معاك ومعانا يا ابو حميد ويخلص بلدنا من الجهل والجهلة
واحسن حاجة تظبط بنفسك على منفاخ خاص بيك او فى بنزينة محترمة انما بتوع الكاوتش دول بحس انهم سبب بوظان الكاوتش والحوادث ربنا ينتقم منعهم
فعلا يا استاذ تونسى عندك حق
ربنا ينتقم منهم
خلاص انا قررت حروح اقتله هههههههههههه

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 20-04-2012, 12:17 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Exact مشاهدة المشاركة

انا كنت جبت مقاس من هايبر كان ب 6 جنيه... وظبطت الضغط عند واحد ثقة بتاع كاوتش وقست بالمقاس بتاعي لقيت ال 35 عنده توازي 40 عندي وده المقاس اللي باحس ان العربية مرتاحة عليه وبعد كده بقيت باروح عند اي حد بتاع كاوتش اظبط انا بمزاجي على المقاس بتاعي وليذهب مقاسه للجحيم واذا مش عاجبه اخيله يزود قوي وبعدين افضيه عالمقاس او اسيبه يتفلق
ده اللى نفسى اعمله Exactly

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 20-04-2012, 12:35 AM
الصورة الرمزية خميس حسن
خميس حسن خميس حسن غير متواجد حالياً
من انا؟: نفسى اشوف مصر احسن بلد
التخصص العملى: فنى اتصالات

خميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond reputeخميس حسن has a reputation beyond repute

انا عندى موتور بتاع ثلاجة كبيرة واحد حصان مجهزه فى البيت وبظبط به بنفسى لان فعلا اكثرهم مابيفهموش
وشكرا باشمهندس للتوضيح

كل المجد للشهداء
قديم 20-04-2012, 02:49 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا هندسة
اللهم يسر لنا الطريق جميعاً واحفظنا من الجهله والمفتيين